تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

جیب‌بُری‌ کرونایی؛ دستمزد «مسی» و دوستان کاهش می‌یابد

تهران- ایرنا- باشگاه بارسلونا با هدف تطبیق پذیری با ضرر هنگفت ناشی از پاندمی کووید-۱۹، فرآیندی را برای کاهش دستمزد بازیکنان، مربیان و پرسنل غیر ورزشی این باشگاه آغاز کرد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایرنا، باشگاه بارسلونا پس از ثبت ضرر ۹۷ میلیون یورویی در گزارش سال مالی خود، کارمندان را از ضرورت کاهش هزینه‌ها مطلع کرده است.
 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در این راستا، باشگاه از کارمندان از جمله بازیکنان خواسته است تا ظرف دو هفته آتی نماینده‌ای را جهت مذاکرات در خصوص تغییرات دستمزدی معرفی کنند.
 
آبی اناری‌ها مجبور شده‌اند که تمامی دیدارهای خانگی خود را بدون حضور تماشاگر برگزار کنند و در نتیجه این اتفاق، درامدهای این باشگاه از بلیت فروشی از بین رفت. همچنین پاندمی کرونا باعث از بین رفتن درآمدهای کاتالان‌ها از قِبل تبلیغات، موزه و ورزشگاه خانگی نیز به دلیل ریزش بخش گردشگری به شدت آسیب دید.
باشگاه بارسلونا در اواخر ماه مارس و در اوج پاندمی کرونا، به طور موقت اقدام به کاهش ۷۰درصدی دستمزد بازیکنان کرد؛ اقدامی که در جریان اعلام وضعیت اضطراری در اسپانیا که در ژوئن به پایان رسید، ادامه داشت.
 
مشکلات مالی بارسا همچنین موجب شد تا در پایان فصل بیشترین کاهش هزینه را از قبل فروش بازیکن داشته و در این راستا، «لوئیس سوآرز»، «ایوان راکیتیچ» و «آرتورو ویدال» بدون درآمدزایی فروخته و تنها بابت «آرتور ملو» و «نلسونسمدو» به ترتیب ۷۲ و ۳۰ میلیون یورو دریافت کردند.
منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics