تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ارائه بیش از 140هزار اظهارنامه مالیاتی از سوی صاحبان مشاغل

مدیرکل امور مالیاتی گیلان ارائه بیش از 140 هزار اظهارنامه مالیاتی از سوی صاحبان مشاغل تا پایان مهلت قانونی یعنی یکم شهریور ماه 1399 را نشان از فرهنگ بالای مردم استان دانست.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از رسانه مالیاتی ایران، محمدی پور ، مدیرکل امورمالیاتی گیلان، با اشاره به حرکت رو به جلوی نظام مالیاتی در مسیر تحقق اهداف پیش بینی شده برای رسیدن به یک نظام مالی مستقل از درآمدهای نفتی گفت: طرح جامع مالیاتی، برون سپاری بخشی از امور و حرکت به سمت الکترونیکی شدن فرآیندها همچون اجرای طرح ابلاغ الکترونیک اوراق مالیاتی، گامهای مهمی برای رسیدن به یک نظام مالیاتی شفاف و کاهش مراجعات حضوری مردم خصوصا در شرایط فعلی بوده است. 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

مدیرکل امورمالیاتی گیلان با اشاره به دریافت 1300 میلیارد تومان مالیات در سال 98گفت: تحقق 99 درصدی درآمدهای مالیاتی در استان که رشد 28 درصدی نسبت به سال 97 را نشان می دهد، نمایانگر همراهی خوب مودیان با نظام مالیاتی است. 

 


محمدی پور ارائه بیش از 140 هزار اظهارنامه مالیاتی از سوی صاحبان مشاغل تا پایان مهلت قانونی یعنی یکم شهریور ماه 1399، را نشان از فرهنگ بالای مردم استان دانست و گفت: مردمی که این چنین برای انجام تکالیف خود با نظام مالیاتی همراهی می کنند باید اثرات این امر را مشاهده کنند و در این راستا در سال گذشته بیش از 266 میلیارد تومان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به حساب دهیاری ها و شهرداری های گیلان واریز شد تا صرف امور عمرانی شهرها و روستاهای استان گردد. 


وی همچنین گفت: در سال جاری نیز بیش از 90 میلیارد تومان به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان از محل عوارض موضوع قانون مالیات بر ارزش افزوده واریز شده است. 


مدیرکل امورمالیاتی استان گیلان در پایان مقابله با پدیده فرار مالیاتی را از دیگر اولویت های سازمان امور مالیاتی برشمرد و گفت: سامانه دریافت گزارش فرار مالیاتی در پورتال اطلاع رسانی سازمان به آدرسwww.intamedia.ir و همچنین مرکز ارتباط مردمی اداره کل امورمالیاتی استان گیلان با شماره 1526 آماده دریافت گزارشات مردمی در این خصوص می باشد. 

 

 

منبع خبر: رسانه مالیاتی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics