تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کمبود لوازم خانگی ویژه خرید قسطی بازنشستگان بزودی رفع می‌شود

صندوق بازنشستگی کشوری به دنبال تماس‌ها و پرسش‌های بازنشستگان درخصوص تنوع کم لوازم خانگی عرضه شده در بسته هفتم طرح یاری (خرید قسطی لوازم خانگی) یا موجود نبودن کالاهای انتخاب شده، اعلام کرد: تا هفته آینده کمبود موجودی فروش لوازم خانگی رفعمی شود.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایرنا از صندوق بازنشستگی کشوری، اداره کل فرهنگی - اجتماعی این صندوق افزود: بسته هفتم طرح یاری با هدف تأمین کالای مصرفی با دوام به ارائه پنج نوع از مهمترین لوازم خانگی مورد نیاز برای جامعه بازنشستگان کشوری به اجرا گذاشته شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در هماهنگی با طرفین تفاهم‌نامه منعقده شده در خصوص طرح یاری، تاش شده تا کالاهایی در اولویت ارائه قرار گیرند که خرید نقدی آنها دشوارتر است و بر این اساس و در این مرحله از طرح، اجاق گاز، یخچال و یخچال - فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی و جاروبرقی قابل خرید خواهد بود.

 

در مراحل بعدی این طرح سعی خواهد شد تا با افزایش پوشش خدمات فروش به سایر لوازم و وسایل مورد نیاز بازنشستگان، رضایت خاطر بیشتری برای آنان فراهم شود.

 

اداره کل فرهنگی - اجتماعی صندوق بازنشستگی تاکید کرده است:  کالاهای ارائه شده در وب سایت خرید اینترنتی گروه صنعتی انتخاب با توجه به استقبال بازنشستگان، گاهی با فقدان موقت موجودی مواجه شده که با توجه به برآوردهای جدید کوشش شده است تا با هماهنگی با کارخانه، خط تولید به گونه‌ای تنظیم شود که به سرعت، موجودی لازم برای  خرید فراهم شود و به همین منظور و طی هفته آینده موجودی کالا در بازه‌های زمانی گوناگون به شکل روزانه و هفتگی و با توجه به میزان خرید، شارژ و قابل استفاده خواهد بود.

 

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics