تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فراخوان مقاله دومین کنفرانس ملی صنعت، تجارت و علوم دریایی (نمایه شده در ISC )

با استعانت از خداوند متعال، " دومین کنفرانس ملی صنعت،تجارت و علوم دریایی" توسط دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و سازمان صنعت،معدن و تجارت خوزستان با حمایت مؤثر ارگان ها، سازمان ها و مجامع علمی و دانشگاهی برگزار خواهد شد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از ایران کنفرانس، باتوجه به اهمیت موضوع و همچنین نقش سازنده آن در جامعه ، دبیرخانه اجرایی انتظار دارد این کنفرانس با مشارکت متولیان این امر که در یک طیف گسترده و مرتبط اعم از مسئولین، متخصصین ، مهندسین ، کارشناسان و صاحب نظران می باشد برگزار گردد. تا با ارائه جدیدترین مقالات و دستاوردهای علمی و تجربی روز دنیا توسط پژوهشگران و محققین در راستای ارتقای سطح علمی در نهایت افزایش بهره وری و نهایتا توسعه همه جانبه و صحیح جامعه گامی استوار برداریم. 

 


رویکرد دبیرخانه علمی و اجرایی در برگزاری این برنامه ، جلب مشارکت تمامی مراکز علمی و حرفه ایی ، تعامل با انجمن های ملی و بین المللی مرتبط و دعوت از صاحبنظران برجسته با هدف تعامل علمی از یک سو و افزایش خود باوری علمی در کشور ، تمرکز بر مسائل و چالشهای روز ، طراحی محتوای علمی و کاربردی برای مسئولین می باشد . 

 

محوزهای کنفرانس:

مهندسی دریا

منابع طبیعی دریا

علوم دریایی

اقتصاد و مدیریت دریا

 

تاریخ های مهم:

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات :
7 آذر ماه 1399

آخرین مهلت ثبت نام نهایی :
12 آذر ماه 1399

زمان برگزاری :
چهارشنبه 3 دی 1399-دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

 

 

 

جهت ورود به سایت کنفرانس کلیک کنید.

جهت دریافت راهنمای مقالات کلیک کنید.

منبع خبر: ایران کنفرانس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics