تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری

مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد و اندیشکده مطالعات کاربردی ضد بازاریابی با همکاری مراکز علمی و دانشگاهی کنفرانسی تحت عنوان نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری در مورخ 17 اسفند ماه 1399 در استان خوزستان شهر اهواز برگزار می نماید.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنفرانس ها و همایش های ایران، امروزه در هر کشوری پیشرفت و ترقی به واسطه ی علم پدید می آید. با توجه به جایگاه علم، یکی از طرایق انتقال و نشر علم در هر حوزه ای، برگزاری کنفرانس و همایش می باشد. با برگزاری کنفرانس علمی می توان آخرین نتایج و دستاوردهای علمی و پژوهشی نگارنده (گان) را به کمک پایگاه های علمی جهت توسعه تحقیقات به اندیشمندان و پژوهشگران در حوزه تخصصی مشترک با نویسنده (گان) به اشتراک گذاشت. در واقع انتشار نتایج یک پژوهش می تواند باعث تکمیل گردیدن سیر تکاملی یک مسئله علمی گردد.

 

با این اوصاف، مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد و اندیشکده مطالعات کاربردی ضد بازاریابی با همکاری مراکز علمی و دانشگاهی کنفرانسی تحت عنوان نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری در مورخ 17 اسفند ماه 1399 در استان خوزستان شهر اهواز برگزار می نماید.

 

محورهای کنفرانس:

مدیریت (تمام گرایش ها)
اقتصاد (تمام گرایش ها)
حسابداری (تمام گرایش ها)

 

تاریخ های مهم:

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات  1399/12/06
اعلام نتایج داوری مقالات   داوری زودهنگام
اخرین مهلت ثبت نام در کنفرانس   1399/12/10
کنفرانس   1399/12/17

 

 

برای ورود به سایت کنفرانس کلیک کنید.

برای دریافت راهنمای مقالات کلیک کنید.

منبع خبر: پایگاه اطلاع رسانی کنفرانس ها و همایش های ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics