تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
شنبه تا شنبه با خبرهای تسهیلات بانکی

اخبار مربوط به "تسهیلات" وسایر خبرهای مرتبط در هفته ای که گذشت را دنبال کنید.

اعطای تسهیلات یکی از مهمترین و با اهمیت ترین فعالیت های بانک ها به شمار می آید. در این راستا خدمات مختلفی در این عرصه از سوی بانک های کشور ارائه می شود. تسهیلات و اعتبارات در بعد ریسک و اعتبار، سواد مالی قرار می گیرند. نکته حایز اهمیت شناخت بدهی خوب و بدهی بد می باشد. بنابراین با یادگیری سواد مالی از تسهیلات بطوری استفاده خواهد شد تا در زمره بدهی خوب قرار گیرد.

 

پرداخت تسهیلات اشتغال آفرین بانک توسعه تعاون در خراسان رضوی

این بانک طی تفاهم‌نامه‌ای سه‌جانبه با معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری ) استانداری خراسان رضوی(  و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این استان، به عنوان یکی از بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات جهت ایجاد و تقویت کسب‌وکارهای خرد در این منطقه مشارکت می‌کند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

ایده‌ نو بانک مهر ایران برای استفاده مستمر از تسهیلات قرض‌الحسنه
این بانک در راستای تأمین رفاه حال مشتریان و بهره‌گیری از منابع قرض‌الحسنه و کمک‌های جمعی افراد برای رفع احتیاجات ضروری هموطنان، اقدام به اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب طرح اندوخته اجتماعی کرده است. کافی است با افتتاح حساب و انتخاب مبلغی به‌عنوان حق عضویت و واریز آن به‌صورت مستمر ماهانه به حساب خود، مطابق با شرایط و ضوابط اعلامی، علاوه بر استفاده از خدمات بانک مهر ایران، از تسهیلات قرض‌الحسنه این طرح بهره‌مند شوید.

 

تاثیر تمدید تسهیلات بر ثبات بازار جهانی
 رییس بانک فدرال سنت لوئیس، گفت: اگر تسهیلات وام ضروری فدرال رزرو در پایان سال جاری تمدید نشود، زمانی که تمام آنها به پایان می رسد، بازارهای مالی نباید تحت تاثیر قرار بگیرند.

 

پرداخت بیش از ۱۴ هزار و ۳۱۱ میلیارد ریال تسهیلات در بانک رفاه

به منظور ترویج سنت حسنه ازدواج جوانان، بانک رفاه کارگران در سال جاری بیش از ۱۴ هزار و ۳۱۱ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده است.

 


پارسیان بهترین عملکرد را در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه دارد
معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری قم با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان به ساکنین روستاهای قم گفت:این بانک با همکاری بنیاد برکت در حمایت از کسب وکار اقدام بهتری از سایر بانک ها داشت. بانک پارسیان وصندوق قرض الحسنه بانک پارسیان که با هدف توسعه و تعمیق اشتغال در مناطق روستایی و ایجاد فرصت های شغلی مولد و توسعه و آبادانی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته منعقد شد، ۸۴ هزار فرصت شغلی با پرداخت ۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به حدود ۱۰ هزار طرح اشتغال زای اجتماع محور ایجاد شد.

 

پرداخت بیش از ۲ هزار میلیون ریال تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون
طی جلسه بررسی عملکرد شعب استان مرکزی با حضور معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون، شاخص‌های عملکردی شعب در این استان از منظر وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات بررسی شد.

 

بانک کارآفرین طرح تسهیلاتی جدید صبا را معرفی کرد
بانک کارآفرین در راستای تحقق اهداف عالی بانک در خصوص اعطای تسهیلات خرد، از طرح تسهیلاتی جدید صبا برای تامین تسهیلات مورد نیاز اشخاص حقیقی جهت تعمیر وبازسازی ملک و خرید کالا، خدمات و لوازم رونمایی کرد.

 

تسهیلات بانک توسعه تعاون به دانشجویان روزانه دکتری
دانشجویان روزانه مقطع دکتری ناپیوسته دانشگاه‌های دولتی، مراکز وابسته به دستگاه‌های اجرایی و دانشجویانی که قبلاً به بانک معرفی‌شده و تشکیل پرونده داده‌اند و برای یکبار از بانک وام دریافت نموده‌اند، فقط می‌توانند از وام ویژه دکتری بانک استفاده کنند.

 

تسهیلات ۳۷۰ میلیون دلاری برای حمایت از افغانستان
صندوق بین‌المللی پول توافقنامه تسهیلات اعتباری تمدید شده ۳۷۰ میلیون دلاری برای حمایت از جمهوری اسلامی افغانستان را تصویب می‌کند. این برنامه اصلاحات اقتصادی توسط تسهیلات اعتباری گسترده پشتیبانی شده و بر حفظ ثبات مالی کلان، رسیدگی به شکنندگی هایی که مانع رشد پایدار و کاهش فقر و پیشبرد خود اتکایی می شود، تمرکز یافته است.

 

تسهیلات برای صادرکنندگان خوش‌حساب
مدیرعامل بانک توسعه صادرات از ارائه تسهیلات برای صادرکنندگان خوش حساب خبر داد.

 

منبع خبر: جمع آوری توسط تیم متفکران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics