تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تسهیل در فرایند ثبت نام الکترونیکی مودیان

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین اعلام کرد: ثبت نام الکترونیک درنظام مالیاتی شامل محورهای 12گانه و 45مرحله می‌باشد که با توجه به مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا و در راستای خدمت رسانی هر چه موثرتر به مودیان مالیاتی مرحله 45 آن که عملا منجر به حضور فیزیکی مودی در ادارات مالیاتی می شد، حذف شده است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از رسانه مالیاتی ایران، سعید حوائج، مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین با بیان اینکه انجام تمام فرایندهای مالیاتی منوط به ثبت نام الکترونیکی در نظام مالیاتی می باشد، گفت: کلیه اشخاص حقوقی و صاحبان مشاغل مکلفند نسبت به ثبت نام در نظام مالیاتی اقدام نمایند.

 

حوائج با اشاره به تسهیل در فرآیند ثبت نام الکترونیکی مودیان تصریح کرد: نقطه شروع فرایند ثبت نام الکترونیک مرحله پیش ثبت نام می باشد. مودیان می توانند با مراجعه به سامانه عملیات الکترونیکی به آدرس tax.gov.ir نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام الکترونیکی خود اقدام نمایند .


وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که، شماره اقتصادی جدید صادر نشده است، اشخاص حقوقی و اشخاص حقیقی صاحبان مشاغل حسب مورد می بایست از شناسه ملی یا شماره ملی، به عنوان شماره اقتصادی در هنگام صدور فاکتور یا صورت حساب استفاده نمایند.

منبع خبر: رسانه مالیاتی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics