تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
یکشنبه تا یکشنبه با خبرهای مسکن

"قیمت مسکن" در تهران و خبرهای مرتبط با آن را در هفته ای گذشت دنبال کنید.

امروزه فقط کار کردن و کسب درآمد پاسخگوی نیازهای زندگی نیست بلکه برای به دست آوردن ثروت بیشتر، سرمایه‌گذاری لازم است که با توجه به روند رو به رشد تورم و همزمان با آن کاهش ارزش پول، سرمایه‌گذاری حتی اگر به افزایش دارایی منجر نشود دست کم می‌تواند جلوی کاهش ارزش سرمایه را بگیرد. ورود به بازار مسکن و سرمایه گذاری در این بازار در نظر عموم یکی از راهکارهای پر سود و افزایش درآمد است،از طرف دیگر برآورد بهای یک منزل و یا هزینه اجاره نیز در زمره اطلاعات سواد مالی محسوب می شود. بنابراین در ادامه قیمتهای هفتگی بازار مسکن تهران به عنوان مهمترین بازار در این رسته ارائه شده است.

قیمت آپارتمان‌ در تهرانپارس +جزییات معاملات یک ماهه
قیمت مسکن در محله تهرانپارس تقریبا بالاست اما واحدهای ارزان نیز در این محله وجود دارد. خاک سفید یکی از مناطق ارزان این محله است که قیمت مسکن در آن از سایر نقاط تهرانپارس پایین‌تر است و ارزان‌ترین واحدهای یک ماه اخیر نیز در خاک سفید معامله شده است.

 

 

 

 

آپارتمان‌های جردن چند؟/ کاهش معاملات به یک سوم ماه گذشته!
امانیه محله‌ای در ناحیه دو منطقه سه شهرداری تهران است. قیمت مسکن در این منطقه بالاست و در حالیکه قیمت حداقل قیمت مسکن در بازه مشابه سال گذشته در این محله، از متری 13میلیون تومان شروع می‌شد، این روزها ارزش ارزان‌ترین آپارتمان معامله‌شده متری 33میلیون تومان بوده است.

 

 

 

 

قیمت آپارتمان‌های افسریه تهران/ کاهش معاملات نسبت به ماه گذشته
افسریه یکی از محله‌های جنوب شرق تهران است. این محله در منطقه15 شهرداری تهران قرار دارد. افسریه به دو بخش افسریه شمال و جنوبی تقسیم شده که قیمت مسکن در این دو قسمت تفاوت چندانی ندارد؛ اما به طور کل خانه‌های افسریه شمالی کمی گران‌تر است و می‌توان گفت قیمت مسکن در این محله تقریبا پایین است و اکثر واحدهای معامله‌شده در افسریه، پایین‌تر از متوسط قیمت مسکن تهران به فروش رسیده است.

 


 

 


قیمت مسکن در منطقه یک تهران
منطقه یک، یکی از مناطق پایتخت در شمالی‌ترین نقطه تهران است. قیمت مسکن در این منطقه بسیار بالاست. علاوه بر بالا بودن قیمت مسکن در منطقه یک، اغلب واحدهای این منطقه متراژ بالا نیز است. فرمانیه، زعفرانیه، ولنجک، قیطریه، نیاوران، محمودیه، باغ فردوس و... از محله‌های معروف منطقه یک تهران است.
 

منبع خبر: جمع آوری توسط نتیم متفکران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics