تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
شنبه تا شنبه با خبرهای تسهیلات بانکی

اخبار مربوط به "تسهیلات" و سایر خبرهای مرتبط با آن را در هفته ای که گذشت دنبال کنید.

تسهیلات بانکی همان خروجی های اصلی بانک ها هستند که از طریق آنها نقدینگی های سرگردان جامعه، به مبادی تعریف شده و هدفمند اقتصادی تزریق می شود. بدین معنی که یک بانک با تجهیز منابع (شامل سرمایه و حقوق صاحبان سهام و انواع سپرده ها و یا سایر بدهی ها) آنها را در راستای اهداف از قبل تعیین شده به مصرف می رساند. . تسهیلات و اعتبارات در بعد ریسک و اعتبار، سواد مالی قرار می گیرند.

 

بانوان از تسهیلات ویژه بانک مهر ایران برخوردار می‌شوند
بانک مهر ایران تسهیلات قرض‌الحسنه‌ای را مختص بانوان در نظر گرفته که می‌تواند برای این قشر از جامعه به‌ویژه بانوان کارآفرین و همچنین زنان سرپرست خانوار مفید باشد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون
رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون از پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون در سال جاری خبر داد.

 

پرداخت ۲۱۲۸.۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به بخش صنعت و معدن
مجموع تسهیلات اعطایی به بخش صنعت و معدن در نیمه نخست امسال به رقم ۲۱۲۸.۴ هزار میلیارد ریال رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷۹.۸ درصد رشد نشان می‌دهد.

 

 

پرداخت ۵۷ هزار فقره تسهیلات کرونایی از طریق «نشان بانک»
با فعال شدن امکان پرداخت تسهیلات غیرحضوری از طریق شعبه مجازی بانک ملی ایران، تا کنون بیش از ۵۷ هزار فقره تسهیلات از این محل پرداخت شده است.

 

 

رشد ۳۵.۵ درصدی تسهیلات بانکی
گزارش وضعیت کل مانده سپرده‌ها و تسهیلات ریالی و ارزی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به تفکیک استان در پایان مردادماه سال ۹۹ حاکی از آن است که مانده کل سپرده‌ها بالغ بر ۳۰۹۴۴.۷ هزار میلیارد ریال گردیده است که نسبت به مقطع مشابه سال قبل ۸۳۱۳.۹ هزار میلیارد ریال (۳۶.۷ درصد) و نسبت به پایان سال قبل معادل ۳۷۸۱.۸ هزار میلیارد ریال (۱۳.۹ درصد) افزایش نشان می‌دهد.

 

 

اعطای تسهیلات بانکی با قرارداد خرید دین
عمده نیازهای مالی متقاضیان واجد شرایط از طریق معاملات و قراردادهای مجاز براساس قانون بانکداری اسلامی انجام می‌شود که یکی از آنها خرید دین است.

 

منبع خبر: جمع آوری توسط تیم متفکران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics