تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
یکشنبه تا یکشنبه با خبرهای مسکن

قیمت"مسکن" در تهران و سایر خبرهای مرتبط با آن را در هفته ای که گذشت دنبال کنید.

سواد و دانش مالی درگاه ورودی همه بازارها به خصوص مسکن نیز می باشد. برای مثال مزایا و معایب نرخ های بهره ی ثابت و متغیر در وام مسکن، مفاهیمی هستند که اگر از مهارتهای سواد مالی برخوردار باشید، آسان تر می توانید آن ها را درک کنید و تصمیم های آگاهانه تری بگیرید. ورود به بازار مسکن و سرمایه گذاری در این بازار در نظر عموم یکی از راهکارهای پر سود و افزایش درآمد است،از طرف دیگر برآورد بهای یک منزل و یا هزینه اجاره نیز در زمره اطلاعات سواد مالی محسوب می شود. بنابراین در ادامه قیمت های هفتگی بازار مسکن تهران به عنوان مهمترین بازار در این رسته ارائه شده است.

قیمت آپارتمان‌های گیشا و ستارخان تهران/ ثبت معامله ۱۶میلیاردی در محله گیشا!
آپارتمان‌های دو محله گیشا و ستارخان طی یک ماه اخیر در بازه قیمتی ۱۷ تا ۱۰۱میلیون تومان به ازای هر متر مربع معامله شده است.

 

 

 

 

قیمت آپارتمان‌های نقلی منطقه ۵ تهران

قیمت آپارتمان‌های نقلی منطقه ۵ تهران منطقه5 یکی از پُرمعامله‌ترین مناطق تهران است و طی ماه‌های اخیر به طور متوالی رتبه نخست از نظر تعداد معاملات را داشته است. قیمت مسکن در این منطقه در بازه متوسط رو به بالایی قرار دارد؛ البته می‌توان با کمی جست‌وجو آپارتمان‌هایی که زیر متوسط قیمت مسکن است نیز در این منطقه پیدا کرد.

 

 

 

 

آپارتمان‌های ۷۰متری تهران چند؟ 

اکثر آپارتمان‌های 70متری طی این یک ماه، در شرق و غرب تهران معامله شده است. یک واحد آپارتمان نوساز در محله ابوذر، متری 29میلیون و 857هزار تومان معامله شد. همچنین واحدی 17سال ساخت در جنت آباد 33میلیون و 776هزار تومان در هر متر مربع به فروش رفت. قیمت مسکن برای واحدی 70متری و نوساز در محله مجیدیه متری 32میلیون و 571هزار تومان و برای واحدی نوساز در محله مرزداران متری 53میلیون و 500هزار تومان بوده است.
 

 

 

 

قیمت مسکن در طرشت تهران/ افزایش ۱۰۰درصدی قیمت‌ها!

محله طرشت، از محله‌های منطقه2 شهرداری در غرب تهران است. این محله از نظر دسترسی وضعیت مناسبی دارد و مانند سایر محله‌های منطقه2، از محبوبیت بالایی در حوزه مسکن برخوردار است. قیمت مسکن در محله طرشت متوسط است. آپارتمان‌های طرشت در یک ماه اخیر در بازه قیمتی 17 تا 45میلیون تومان در هر متر مربع معامله شد.
 

 

 

 

قیمت مسکن تهران/ محله صادقیه

صادقیه یکی از محله‌های منطقه2 شهرداری تهران است که در غرب تهران واقع شده است. قیمت مسکن در این منطقه در بازه متوسطی قرار دارد به گفته کارشناسان مشاور املاکی که در صادقیه فعالیت دارند، صادقیه یکی از محله‌های پرطرفدار در حوزه مسکن است.

 

 

منبع خبر: جمع آوری توسط تیم متفکران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics