تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
یکشنبه تا یکشنبه با خبرهای مسکن

"قیمت مسکن" در تهران و خبرهای مرتبط با آن را در هفته ای که گذشت دنبال کنید.

سواد و دانش مالی درگاه ورودی همه بازارها به خصوص مسکن نیز می باشد. برای مثال مزایا و معایب نرخ های بهره ی ثابت و متغیر در وام مسکن، مفاهیمی هستند که اگر از مهارتهای سواد مالی برخوردار باشید، آسان تر می توانید آن ها را درک کنید و تصمیم های آگاهانه تری بگیرید. ورود به بازار مسکن و سرمایه گذاری در این بازار در نظر عموم یکی از راهکارهای پر سود و افزایش درآمد است،از طرف دیگر برآورد بهای یک منزل و یا هزینه اجاره نیز در زمره اطلاعات سواد مالی محسوب می شود. بنابراین در ادامه قیمتهای هفتگی بازار مسکن تهران به عنوان مهمترین بازار در این رسته ارائه شده است.

 

قیمت آپارتمان نوساز در قلب تهران

منطقه6 یکی از مناطق مرکزی تهران است. قیمت مسکن در این منطقه بالا است؛ قیمت همه آپارتمان‌های نوسازی که طی یک ماه اخیر در منطقه6 معامله شده است، از متوسط قیمت مسکن در تهران گران‌تر بود. قیمت مسکن در منطقه6 در بازه متغیری است و حتی آپارتمان‌های بالای 100میلیون تومان در هر متر مربع در آن معامله شده است. غالب آپارتمان‌های نوساز این محله در یک ماه اخیر بین 50 تا 60میلیون تومان در هر متر مربع به فروش رفت.

 

 

 

نوسازهای منطقه ۲ تهران چند؟ +جدول

منطقه2 یکی از منطقه‌های غرب تهران است. صادقیه، شهرآرا، توحید، گیشا، ستارخان، سعادت آباد، شهرک غرب و... از محله‌های معروف این محله محسوب می‌شود. قیمت مسکن در منطقه2 متوسط و بالاست؛ اغلب آپارتمان‌هایی طی 30روز گذشته در این منطقه معامله شده است، قیمت بالایی داشت.

 

 

 

قیمت آپارتمان در منطقه ۱۰ تهران +جدول

منطقه10، یکی از مناطق مرکزی تهران است. قدمت این منطقه به حدود صد سال قبل باز می‌گردد؛ بنابراین واحدهای قدیمی زیادی در آن دیده می‌شود. بیشتر آپارتمان‌های این منطقه طی یک ماه اخیر پایین‌تر از متوسط قیمت مسکن در تهران معامله شده است. کارون، سلسبیل، بریانک، زنجان، سلیمانی تیموری و... از محله‌های این منطقه محسوب می‌شود و قیمت مسکن برای این محله‌ها در یک ماه اخیر بین متری 10 تا 31میلیون تومان متغیر بود.

 

 

 

آپارتمان‌های فرمانیه و زعفرانیه چند؟

زعفرانیه و فرمانیه از محله‌های منطقه یک شهرداری در شمال تهران است. قیمت مسکن در منطقه یک بالاتر از سایر مناطق تهران است؛ بنابراین قیمت مسکن در این دو محله نیز بالا بوده و آپارتمان‌هایی که در این محله‌ها معامله می‌شود، در بازه قیمتی بالایی قرار دارد. آپارتمان‌های منطقه زعفرانیه و فرمانیه طی یک ماه اخیر بین 57 تا 155میلیون در هر متر مربع معامله شده است. یک واحد آپارتمان 137متری و 60سال ساخت در خیابان پسیان متری 58میلیون و 181هزار تومان در هر متر مربع معامله شد. قیمت واحدی 261متری و 15سال ساحت در خیابان کوهسار این محله نیز متری 82میلیون و 502هزار تومان بوده است.

 

 

 

آپارتمان‌های جنت آباد تهران چند؟/ وقتی قیمت‌های منطقه یک به منطقه۵ می‌رسد

جنت آباد یکی از محله‌های منطقه5 تهران است که در غرب پایتخت قرار دارد. جنت آباد به سه بخش شمالی، جنوبی و مرکزی تقسیم می‌شود. قیمت مسکن در این محله بالاست و یکی از پرمتقاضی‌ترین محله‌های تهران در حوزه مسکن است.

اکثر آپارتمان‌های این محله طی یک ماه اخیر بین 30 تا 50میلیون تومان در هر متر مربع معامله شده است؛ اما قیمت مسکن بین متری 18 تا 82میلیون تومان متغیر بود و معامله آپارتمان با متری 82میلیون تومان در این محله قیمت بالایی محسوب می‌شود.

 

 

 

رهن و اجاره آپارتمان در جنوب تهران چند؟

قیمت مسکن در مناطق جنوبی تهران ارزان‌تر است؛ بنابراین برای رهن و اجاره آپارتمان در جنوب تهران نیز باید هزینه کمتری پرداخت کرد. هزینه‌ای که لازم است برای رهن و اجاره آپارتمان در جنوب تهران پرداخت کنید، به عواملی چون متراژ، سن بنا، محله و ... بستگی دارد.

 

 

 

مظنه اجاره بها در منطقه ۳ تهران +جدول

منطقه3 یکی از مناطق تهران در شمال شرق آن است. قیمت مسکن در این منطقه بالاست و به تبع برای رهن و اجاره آپارتمان نیز باید هزینه بیشتری نسبت به سایر نقاط تهران پرداخت کرد. قلهک، امانیه، میرداماد، ونک، کاووسیه، سیدخندان، حسن آباد و... از محله‌های این منطقه محسوب می‌شود.

 

 

 

خرید آپارتمان در مجیدیه چه قدر سرمایه می‌خواهد؟ 

محله مجیدیه یکی از محله‌های شمال شرق تهران در منطقه 4 و 8 شهرداری است و علاوه بر دسترسی به مترو و بی آرتی به چند بزرگراه مهم نیز دسترسی دارد. بزرگراه رسالت مجیدیه را به دو بخش شمالی و جنوب تقسیم کرده است و مجیدیه شمالی در منطقه4 و مجیدیه شمالی در منطقه8 قرار گرفته است.

 

 

منبع خبر: جمع آوری توسط تیم متفکران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics