تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام تأکید کرد: شفافیت اقتصادی راهی برای وصول عادلانه مالیات

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت: با اطلاعات شفاف مالی و درآمدی، فرصت مناسبی برای شناسایی منابع و وصول عادلانه مالیات فراهم می‌شود.

به گزارش لحظه نگر حسمان،  به نقل از سازمان امور مالیاتی کشور،  به گزارش رسانه مالیاتی ایران، سعید کریمی مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام در دیدار با مدیر امور شعب بانک ملی، نقش بانک‌ها و اداره کل امور مالیاتی به‌عنوان زیرمجموعه‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی را در پیشبرد اهداف اقتصادی دولت در استان یادآور شد و بر لزوم ارتباط و تعامل این دو دستگاه اجرایی جهت تسهیل در خدمات مالیاتی برای مردم تأکید کرد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


وی با مشترک خواندن اهداف این دو مجموعه، تبادل اطلاعات و اجرای تبصره ماده 186 قانون مالیات‌های مستقیم را دو زمینه مشترک کاری عنوان کرد و افزود: از این طریق و با در اختیار گرفتن اطلاعات شفاف مالی و درآمدی فرصت مناسبی برای شناسایی منابع و وصول عادلانه مالیات فراهم می‌شود.


طالب یاسمی، رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان ایلام نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری مدیران امور مالیاتی، به نقش بانک ملی در توسعه اقتصادی استان و حمایت از تولید و اشتغال پرداخت و در ادامه به ایجاد راهکارهای مناسب در ارائه خدمات به مودیان مالیاتی و تسهیل در امور مربوطه اشاره کرد.

 

منبع خبر: سازمان امور مالیاتی کشور
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics