تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان تاکید کرد: قانون مالیات بر ارزش افزوده متوقف نشده و کماکان لازم الاجراست

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: قانون مالیات بر ارزش افزوده متوقف نشده و همچنان لازم الاجراست

به گزارش لحظه نگر حسمان،  به نقل ازسازمان امور مالیاتی کشور،  تصویبنامه مصوب جلسه مورخ ۹۹/۰۸/۲۸ هیات وزیران دربه گزارش رسانه مالیاتی ایران، محمد مسیحی با بیان اینکه از محل این قانون تا پایان سال جاری درآمدهای مالیاتی برای دولت و شهرداریها پیش بینی شده است، اظهار داشت: قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1387 در تاریخ 27 آبان ماه سال جاری تا زمان تصویب و لازم الاجرا شدن لایحه اصلاح و دایمی شدن این قانون، توسط مجلس شورای اسلامی به مدت یک سال تمدید شده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


وی تاکید کرد: مودیان مشمول نظام مالیات بر ارزش افزوده همچون سال های گذشته و بدون وقفه مکلف به مطالبه و وصول مالیات بر ارزش افزوده از خریداران کالا و خدمات خواهند بود که در پایان هر دوره مالیاتی می بایست با شرایط مقرر به حساب های تعیین شده واریز نمایند.


مسیحی در پایان خاطرنشان کرد: بمنظور اجتناب از تحمل بار مالی و تعلق جرایم به مودیان، قانون مذکور باید به طور کامل اجرا شود.


خصوص "افزایش فوق العاده جذب کارکنان وزارت اطلاعات" طی نامه شماره ۹۹۷۶۹ مورخ ۹۹/۰۹/۰۴ توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.

منبع خبر: سازمان امور مالیاتی کشور
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics