تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
شنبه تا شنبه با خبرهای تسهیلات بانکی

اخبار مربوط به "تسهیلات" و سایر خبرهای مرتبط با آن را در هفته که گذشت دنبال کنید.

تسهیلات در لغت به معنای آسان کردن کاری است و در نظام بانکداری تسهیلات به خدماتی گفته می شود که منجر به سهل شدن فعالیت های مالی مشتریان می شود. تسهیلات و اعتبارات در بعد ریسک و اعتبار، سواد مالی قرار می گیرند. نکته حایز اهمیت شناخت بدهی خوب و بدهی بد می باشد. بنابراین با یادگیری سواد مالی از تسهیلات بطوری استفاده خواهد شد تا در زمره بدهی خوب قرار گیرد.

 

۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از محرومین اختصاص یافت

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به شرایط سخت زندگی برای اقشارکم درآمد جامعه، گفت: صندوق قرض الحسنه بانک در یک مرحله مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای کمک به نیازمندان واریز کرد.

 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

پرداخت بیش از ۱۳۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی بنیادبرکت

نماینده منتخب مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با حضور در شعبه قزوین بانک پارسیان از کارکنان این شعبه به دلیل همکاری و همیاری در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بنیاد برکت با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.

 

 

تخصیص ۴۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران از آمادگی همه جانبه اگزیم بانک ایران برای حمایت از شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت: ۴۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان در سال جاری تخصیص داده شده است.

 

 

بانک صنعت و معدن ۱۰۰ درصد تسهیلات را به بخش‌های تولیدی پرداخت کرد

علی فغانپورگنجی مدیر شعب بانک صنعت و معدن استان قزوین گفت: با اختصاص ۱۰۰ درصد تسهیلات بانکی به بخش تولید در سال گذشته ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است.

 

 

موافقت دولت با انعقاد قرارداد تسهیلات مالی بانک ملی ایران

هیئت وزیران در جلسه مورخ ۱۲ آذر ۱۳۹۹، با صدور مجوز به سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی به انعقاد قرارداد تسهیلات مالی با بانک ملی ایران به منظور تأمین مالی طرح مطالعه، تملک و توسعه مجلس شورای اسلامی موافقت کرد.

 

 

واریز تسهیلات یک میلیون تومانی به حساب ۵۲۰ هزار سرپرست خانوار

بانک کشاورزی مبلغی افزون بر ۵۱۹۸ میلیارد ریال در قالب تسهیلات حمایتی یک میلیون تومانی به حساب حدود ۵۲۰ هزار نفر از مشمولان واریز کرد.

 

 

تامین نیازهای خرد با تسهیلات بانک کارگشایی

بانک کارگشایی از واحدهای تابعه بانک ملی ایران در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی خود و رفع نیازهای خرد مشتریان، در هشت ماه ابتدای امسال بیش از ۲۱۸ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه و جعاله پرداخت کرده است.

 

منبع خبر: جمع آوری توسط تیم متفکران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics