تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
هر دوشنبه با اهم حوادث در ارتباط با قاچاق

کشف 83 میلیاردی انواع کالای قاچاق و سایر خبرهای مرتبط با حوادث را اینجا دنبال کنید

بهترین سرمایه گذاری که می توانید روی خودتان انجام دهید آموزش مسائل مالی است. چرا که از سرمایه گذاری در مقابل ریسک های احتمالی سرمایه گذاری محافظت می کند و از مسائل مالی آسودگی خاطر ایجاد می کند. مطالعه اخبارو پیگیری حوادث مالی و آگاهی از آنها باعث می شود تا اشخاص با دید بازتری تصمیم گیری نموده و اقدام عجولانه ننمایند.

توقیف ۷۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق در کوهدشت

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۷۰۰ میلیون تومان لوازم خانگی، کیت قند خون و لباس قاچاق در شهرستان کوهدشت توقیف شد... وی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از کامیون توقیفی هشت دستگاه ماشین لباسشویی، پنج دستگاه کولرگازی و یخچال دوقلو، ۹۹۹ بسته کیت قند خون و ۹۰۰ ثوب لباس قاچاق کشف و ۲ نفر را دستگیر کردند.

 

 

توقیف محموله ۶۷ میلیاردی کالای قاچاق در آبهای خوزستان

یک فروند شناور تجاری در سواحل خوزستان توسط مرزداران پایگاه دریابانی ماهشهر توقیف شد ... ،  فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت : مرزبانان پایگاه دریابانی ماهشهر، در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، حین کنترل شناور های عبوری در آب های شمالی خلیج فارس به یک فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق که از کشور های حوزه خلیج فارس به مقصد بنادر خوزستان در حرکت بود، مظنون و آن ...

 

 

امحای ۲۰ تن کالای قاچاق سلامت محور در استان کرمانشاه

از ابتدای امسال تاکنون ۲۰ تن کالای قاچاق سلامت محور در استان کرمانشاه امحاء شده است... به گزارش از ، رحیمی رئیس اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به ۳۴۰ کیلومتر مرز مشترک استان کرمانشاه با کشورعراق گفت : برخی افراد سود جو از مبادی غیر قانونی اقدام به قاچاق کالا های سلامت محور و توزیع آن در جامعه می کنند.

 

 

افزایش سه برابری کشفیات کالا های قاچاق سلامت محور در کرمانشاه

از ابتدای امسال تا کنون ۲۰ تن کالای قاچاق سلامت محور در استان کرمانشاه امحاء شده است... ، رییس اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به ۳۴۰ کیلومتر مرز مشترک استان کرمانشاه با کشورعراق گفت: برخی افراد سود جو از مبادی غیر قانونی اقدام به قاچاق کالا های سلامت محور و توزیع آن در جامعه می کنند.

 

 

کشف ۶۶۰میلیون ریال کالای قاچاق در بیرجند

فرمانده انتظامی بیرجند از کشف لاستیک قاچاق به ارزش ۶۶۰میلیون ریال در بازرسی از یک کامیون در این شهرستان خبر داد... ، سرهنگ فولادی گفت: مأموران انتظامی بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی اخباری مبنی بر قاچاق لاستیک در سطح این شهرستان دریافت کردند و بلافاصله موضوع پیگیری و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

 

از رشد 51 درصدی کشفیات کالای قاچاق تا ثبت نام الکترونیکی خانوارهای کرمانی برای دریافت نفت سفید

جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان با حضور استاندار و مسئولین مربوطه تشکیل شد... "حمید شمس الدینی" مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان امشب 23 آذرماه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان با اشاره به اینکه در استان با قاچاق کالا، انسان، مواد مخدر و...

 

 

معاون دادگستری کرمان: 82 درصد کالای قاچاق توسط افرادی است که از رانت استفاده می کنند

معاون دادگستری استان کرمان گفت: 82 درصد کالای قاچاق توسط افرادی است که از رانت استفاده می کنند... به ، سیدمهدی قویدل امشب در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان، با بیان اینکه عزم ملی برای مبارزه با قاچاق کالا نیاز است اظهار داشت: برنامه های پیشگیرانه برای جلوگیری از قاچاق کالا مطلوب نیست.

 

 

بررسی مشکلات ساختاری زنجیره عرضه نساجی کشور

در شرایطی که تولیدکننده داخلی پوشاک در هر مرحله از تولید باید مالیات، مالیات ارزش افزوده، حق بیمه و عوارض قانونی دیگر را پرداخت کند و با بسیاری از تضییقات و تحمیلات روبه رو است، حجم عظیم کالای قاچاق که حداقل نیمی از بازار داخلی سهم دارد، به سهولت و با کمترین هزینه در سطح کشور توزیع می شود... بیش از ۹۵ درصد حجم واردات و قاچاق پوشاک کشور با برند های جعلی صورت می گیرد که معضلات ناشی از واردات را دو چندان می کند.

 

 

برندهای جعلی در فروشگاه های لاکچری

 در شرایطی که تولیدکننده داخلی پوشاک در هر مرحله از تولید باید مالیات، مالیات ارزش افزوده، حق بیمه و عوارض قانونی دیگر را پرداخت کند و با بسیاری از تضییقات و تحمیلات روبه رو است، حجم عظیم کالای قاچاق که حداقل نیمی از بازار داخلی سهم دارد، به سهولت و با کمترین هزینه در سطح کشور توزیع می شود... بیش از ۹۵ درصد حجم واردات و قاچاق پوشاک کشور با برندهای جعلی صورت می گیرد که معضلات ناشی از واردات را دوچندان می کند.

 

 

عراق مقصد جذاب قاچاقیان سلامت/ کشفیات دارو و کالاهای سلامت سه برابر شده است

از ابتدای امسال تا کنون ۲۰ تن کالای قاچاق سلامت محور در استان کرمانشاه امحاء شده است... رییس اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به ۳۴۰ کیلومتر مرز مشترک استان کرمانشاه با کشورعراق، اظهار داشت: برخی افراد سود جو از مبادی غیر قانونی اقدام به قاچاق کالا های سلامت محور و توزیع آن در جامعه می کنند.

 

 

توقیف محموله ۶۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرزهای خوزستان

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف یک فروند شناور تجاری در سواحل خوزستان توسط مرزداران پایگاه دریابانی ماهشهر خبر داد... ، سردار "لطفعلی پاکباز" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی ماهشهر، در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، حین کنترل شناورهای عبوری در آب های شمالی خلیج فارس به یک فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق که از کشورهای حوزه خلیج فارس به مقصد بنادر خوزستان در حرکت بود، مظنون و آن را متوقف کردند.

 

 

کشف محموله قاچاق در خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف کالای قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد... سردار "سید محمد صالحی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و مقابله با قاچاقچیان، ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی پل زال اندیمشک با همکاری ماموران پلیس گمرک خرمشهر، حین کنترل محور اصلی و خودروهای عبوری، به یک دستگاه خودرو تریلی کشنده حامل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف ...

 

 

کشف 83 میلیارد کالای قاچاق توسط پلیس گمرک

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف 83 میلیاردی انواع کالای قاچاق طی هفته گذشته در کشور خبر داد... سرهنگ " هادی رفیعی کیا" در گفت و گوی ،در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید داخلی  کنترل محموله های ورودی به کشور کارآگاهان و کارشناسان پلیس گمرک با بهره گیری از سامانه های در اختیار به چهار محموله تجاری مشکوک شدند.

 

 

کشف ۶۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در طبس

جانشین انتظامی شهرستان طبس از کشف ۶۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری در این شهرستان خبر داد... سرهنگ جلال زاده با بیان این که در این رابطه یک متهم دستگیر شده است، گفت: پلیس با هرگونه حمل و جابجایی و یا توزیع کالای قاچاق با شدت هرچه تمام برخورد می کند.

 

 

توقیف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در اراک

ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی در عملیات توقیف یک دستگاه اتوبوس در اراک حدود ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کردند... ؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در تداوم طرح های امنیت بخش پلیس، در عملیاتی یک دستگاه اتوبوس حامل بار قاچاق را در یکی از محور های مواصلاتی اراک شناسایی و متوقف کردند.

 

 

۱۱۸ میلیاردریال کالای قاچاق در شهرستان ری کشف شد

 رییس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان ری گفت: ۱۱۸ میلیارد و ۱۹۶ میلیون و ۶۹۱ هزار ریال کاغذ و برنج هندی قاچاق در شهرستان ری کشف و ضبط شد... وی افزود: همچنین در ادامه بازرسی های مشترک اداره صمت ۶۹ هزار کیلوگرم کاغذ قاچاق به به ارزش تقریبی ۹ میلیارد و ۸۳ میلیون و ۹۱ هزار ریال از یکی انبارهای جنوب تهران کشف شد.

 

 

۴ میلیارد ریال داروی قاچاق مقابله با کرونا در پاکدشت کشف شد

فرمانده انتظامی پاکدشت گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق ، ۴ میلیارد ریال داروی قاچاق مربوط به بیماری کرونا در این شهرستان کشف شد... سرهنگ رضا علی بخشی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا، طرح مبارزه با قاچاق کالا به ویژه کالاهای سلامت محور در دستور کار پلیس امنیت فرماندهی انتظامی پاکدشت قرار گرفت.

 

 

کشف کالای قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد در تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف کالای قاچاق در یک دستگاه خودروی تریلر به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در ماموریت های پلیسی این یگان خبر داد... ، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اظهار داشت: با کنترل تردد خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی سطح شهر تهران، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر حین انجام ماموریت به یک دستگاه خودروی تریلر سوخت، حمل بار قاچاق مشکوک و آن را در بزرگراه «تهران- قم» در یک عملیات پلیسی توقیف کردند

 

 

کشف ۳ میلیارد تومان کالای قاچاق در تهران

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند روز پنجشنبه اظهار داشت: با کنترل تردد خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی سطح شهر تهران، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند حین انجام ماموریت به یک دستگاه خودروی تریلر سوخت، حمل بار قاچاق مشکوک و آن را در بزرگراه تهران- قم در یک عملیات پلیسی توقیف ... ... وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی های انجام شده از داخل این خودرو ۷۶ کارتن روغن هیدرولیک خودروهای سنگین، ۱۱۵ حلقه انواع رینگ خودرو و تعدادی لوازم یدکی قاچاق که فاقد فاکتور و برگه گمرکی بود را کشف کردند، گفت: راننده خودرو نیز دستگیر شد.

 

 

20 میلیارد ریال کالای قاچاق رایانه‌ای درحیاط منزلی در شیراز اجتماعی

 ماموران یگان امداد شیراز با اقدامات فنی و تخصصی از دپوی تعدادی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در یکی از روستا‌های شیراز مطلع شدند و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند... ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند 160 عدد کیس و 140 عدد پایه مانیتور خارجی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی را کشف کنند.

 

 

توقیف شوتی های ۹ میلیاردی در عسلویه

بوشهر فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان "عسلویه" خبر داد... سردار خلیل واعظی در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان عسلویه در راستای طرح برخورد با خودرو های شوتی، حین استقرار در محور خروجی آن شهرستان، و در یک عملیات غافلگیرانه ۲ دستگاه خودروی وانت ال ۹۰ را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

 

 

جریمه ۵ میلیاردی "قاچاقچی لوازم خانگی"

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان چهار محال و بختیاری از صدور حکم ۵ میلیارد ریالی متهم پرونده کالای قاچاق خبر داد... محمدرضا عمرون اظهار کرد: یک دستگاه خودرو در جایگاه پمپ گازوئیل گندمان توسط مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی متوقف و پس از بازرسی، تعداد ۲۲ دستگاه یخچال و فریزر، ۳ دستگاه ماشین لباسشویی، ۳ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۳ دستگاه فر توکار و ۳ دستگاه ماکروفر ...

 

 

کشف کالای قاچاق در لردگان

محموله کالای قاچاق در شهرستان لردگان کشف شد... در پی کسب خبری مبنی بر انتقال یک محموله قاچاق از محور یاسوج به لردگان، موضوع در دستور کار ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

 

 

کشف محموله کالای قاچاق از اتوبوس مسافربری

یک محموله کالاهای خارجی قاچاق به ارزش بیش از سه میلیارد در بازرسی ازیک دستگاه اتوبوس مسافربری در نطنز کشف و توقیف شد... فرمانده انتظامی شهرستان نطنز گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل و رصد خودرو های عبوری در محور اتوبان "اصفهان – نطنز" به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

 

 

کشف محموله 50 میلیارد ریالی قاچاق در "اندیمشک"

 فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش 50 میلیارد ریال در شهرستان "اندیمشک" خبر داد... سردار "سید محمد صالحی"  گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز در استان خوزستان، ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی "پل زال" شهرستان "اندیمشک" با همکاری پلیس گمرک خرمشهر، با کار اطلاعاتی و کنترل محورهای موصلاتی یک دستگاه خودرو تریلر حامل کالای قاچاق را شناسایی و با رعایت حقوق ...

 

کشف کالای قاچاق در لردگان

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، از توقیف محموله قاچاق در محور یاسوج به لردگان خبر داد... سردار امان اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال یک محموله قاچاق از محور یاسوج به لردگان، موضوع در دستور کار ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

 

 

20 میلیارد ریال کالای قاچاق در کردستان کشف شد

 سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان گفت: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق در یکی از محور های مواصلاتی شناسایی شد.

 

 

کشف ۱۷۰ میلیون ریال کالای قاچاق در نهبندان

در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری در نهبندان ۱۷۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف شد... سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی نهبندان گفت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی سهل آباد کشف ۱۷۰ میلیون ریال کالای قاچاق در نهبنداننهبندان هنگام کنترل خودرو های عبوری به یک اتوبوس مسافربری که از زاهدان به سمت مشهد در حال حرکت بود مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

 

 

کشف کالای قاچاق در "شیراز"

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 300 عدد لوازم رایانه ای قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در بازرسی از یک منزل مسکونی در "شیراز" خبر داد... سردار "یوسف ملک زاده" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق ، ماموران یگان امداد شیراز با اقدامات فنی و تخصصی از دپو کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در یکی از روستاهای شیراز مطلع شدند و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 

 

کشف کالای خانگی قاچاق در ایذه

حوادث امروز پنجشنبه ۲۰ آذر ماه ۹۹ در استان خوزستان را می توانید در این بسته خبری بخوانید... سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به منظور مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و مقابله قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی "دهدز" حین کنترل محور های مواصلاتی و خودرو های عبوری، یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

 

 

در "شیراز" 8 میلیارد کالای قاچاق کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف 247 عدد روشویی و توالت فرنگی قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال در "شیراز" خبر داد... سرهنگ "ابراهیم یگانه" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای طرح مبارزه با احتکار و قاچاق ، از دپو سنگ روشویی واقع در یک انبار در بلوار "امیرکبیر" شیراز مطلع شدند.

 

استفاده از کالای ایرانی به عنوان یک ارزش، ترویج شود

استاندار و رئیس کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گیلان با اشاره به تاثیرات سوء قاچاق بر اقتصاد کشور بویژه در جهت تحقق شعار راهبردی جهش تولید، تأکید کرد: نهادهای فرهنگی و رسانه ها، استفاده از کالای ایرانی را به عنوان یک ارزش در جامعه و نزد افکار عمومی، ترویج دهند... به گزارش بانک و صنعت به نقل از اقتصاد پنهان، ارسلان زارع در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه های کلان اقتصادی و سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در بخش اقتصاد مقاومتی و نیز تحقق شعار راهبردی جهش تولید، اقدامات مؤثری در گیلان شکل گرفته است.

 

 

از دستگیری قاتل فراری تا کشف کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری قاتل فراری در شهرستان کوهرنگ و کشف کالای قاچاق در لردگان خبر داد... کشف کالای قاچاق در لردگان.

 

 

۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در کردستان کشف شد

فرمانده انتظامی کردستان از کشف محموله قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در یکی از محور های مواصلاتی کردستان خبر داد... سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان گفت: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق در یکی از محور های مواصلاتی شناسایی شد.

 

 

کشف ۱۰ میلیاردریالی لباس و سشوار قاچاق در شوش

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق از انباری در خیابان شوش خبر داد... سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت  از کشف 10 میلیارد ریالی کالای قاچاق اعم از 3600 ثوب البسه و 633 دستگاه سشوار قاچاق از انباری در خیابان شوش خبرداد.

 

 

کشف یک میلیارد کالای قاچاق در تهران

فرمانده یگان امداد پلیس تهران از کشف کالای قاچاق در یک دستگاه خودروی نیسان به ارزش یک میلیارد و 200میلیون ریال خبر داد... سرهنگ دلاور القاصی مهر، فرمانده یگان امداد پلیس تهران گفت: با کنترل تردد خودروهای عبوری در سطح شهر تهران، ماموران قرارگاه غرب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت موفق شدند یک دستگاه خودروی نیسان آبی حمل بار کالای قاچاق را در محدوده خیابان یافت آباد شناسایی و در یک عملیات پلیسی خودرو را توقیف کنند.

 

 

 

لطمه ۳۰ تا ۴۰ درصدی صنعت نساجی از واردات بی رویه پارچه/ریشه قاچاق ها از مبادی رسمی

روند مبارزه با قاچاق پارچه قابل قبول نیست، ریشه قاچاق ها از مبادی رسمی است، لطمه ۳۰ تا ۴۰ درصدی صنعت نساجی از واردات بی رویه پارچه، بیش از ۴ میلیون تن کالای اساسی در بنادر موجود است برخی از اخبار اقتصادی امروز شبستان است... روند مبارزه با قاچاق پارچه قابل قبول نیست.

 

 

کشف ۴ میلیارد ریالی کالای قاچاق در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از خودرویی در جنوب تهران خبر داد... به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: روز گذشته خبری مبنی بر اینکه راننده خودرویی به انباری در حوالی خیابان شوش مراجعه و در حال بارگیری کالا های قاچاق می باشد، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

 

 

کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در تهران

فرمانده یگان امداد پلیس تهران از کشف کالای قاچاق در یک دستگاه خودروی نیسان به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد... سرهنگ "دلاور القاصی مهر" اظهار داشت: با کنترل تردد خودرو‌های عبوری در سطح شهر تهران، ماموران قرارگاه غرب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت موفق شدند یک دستگاه خودروی نیسان آبی حمل بار کالای قاچاق را در محدوده خیابان یافت آباد شناسایی و در یک عملیات پلیسی خودرو را توقیف کنند.

 

 

۵ دلیل برای رشد شبکه های قدرتمند قاچاق

حجم بالای ۲۰ میلیارد دلاری قاچاق کالا به کشور نشان دهنده وجود زنجیره لجستیکی قدرتمند در پشت پرده روابط اقتصادی دارد... این میزان ورود یا خروج کالای قاچاق نیاز به نیروهای کار برای پیاده کردن محموله ها، انبارهای پنهان برای تجمیع موقت آنها، بازاریابی و فروش آن ها به فروشگاه هایی در سراسر کشور و یک ساختار لجستیکی پیچیده برای انتقال آن ها به شهرهای مختلف دارد که مشخص نیست چگونه قرار است برچیده شود؟

 

 

پلمب یک واحد غیر مجاز فروش اینترنتی محصولات بهداشتی تقلبی در اصفهان

مسئول دایره مبارزه با قاچاق کالای اتاق اصناف اصفهان از پلمب یک واحد غیر مجاز فروش اینترنتی محصولات بهداشتی تقلبی در اصفهان خبر داد.

 

 

کشف تخلف 12 میلیاردی در بازار مرغ چهارمحال و بختیاری

معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با ایجاد تلاطم بازار مرغ از ۴۵۲ مرغداری و مرکز عرضه مرغ بازرسی و ۱۲ میلیارد ریال تخلف کشف شد... معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این بازرسی ها ۱۲ میلیارد ریال تخلف کشف و پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

 

 

اختصاص تلفن ۲۵۰۰ به روابط کار و چند خبر کوتاه در کردستان

 اختصاص شماره تلفن ۲۵۰۰ به پاسخگویی سوالات حوزه روابط کار، توقیف کامیون حامل کالای قاچاق ، اجرای طرح سنجش ساختار قامت بانوان روستایی استان و قرار گیری فوتبالیست کردستانی در ترکیب تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر ۱۶ سال ایران از جمله اخبار کوتاه کردستان در روز چهارشنبه ۱۰ آذر است... کامیون حامل کالای قاچاق در کردستان توقیف شد.

 

 

کشف ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در انباری در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۳۶۰۰ ثوب البسه و ۶۳۳ دستگاه سشوار قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از انباری در خیابان شوش خبرداد... سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی در تشریح این خبر اظهار کرد: روز گذشته مأمورین عملیاتی اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس از انباری واقع در خیابان شوش بازدید نمودند.

 

 

کشف انبار 15 میلیاردی کالای قاچاق در پاکدشت

فرمانده انتظامی استان از شناسایی یک انبار دپوی کالا و کشف 15 میلیارد ریالی شیرآلات قاچاق در عملیات ماموران پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت خبر داد... سردار "کیومرث عزیزی" با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت با رصد هوشمندانه انبار و محل های تخلیه بار در سطح شهرستان از دپوی کالاهای خارجی قاچاق در شهرک صنعتی "عباس آباد" مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

 

کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در تهران

فرمانده یگان امداد پلیس تهران از کشف کالای قاچاق در یک دستگاه خودروی نیسان به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد... سرهنگ "دلاور القاصی مهر" اظهار داشت: با کنترل تردد خودرو های عبوری در سطح شهر تهران، ماموران قرارگاه غرب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت موفق شدند یک دستگاه خودروی نیسان آبی حمل بار کالای قاچاق را در محدوده خیابان یافت آباد شناسایی و در یک عملیات پلیسی خودرو را توقیف کنند.

 

 

لاستیک، برنج، روغن و لوازم آرایشی؛ بیشترین کالای مکشوفه در حوزه قاچاق

در هفت ماهه امسال بازرسی از صنوف تولیدی و توزیعی استان تهران نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد رشد داشته و بیشترین کالاهای مکشوفه در حوزه قاچاق نیز انواع لاستیک خودرو، برنج، روغن، لوازم آرایشی و بهداشتی بوده است... همچنین درهمین بازه زمانی حدود ۴۰ هزار بازرسی درحوزه قاچاق کالا انجام و در نتیجه آن ۳۶۵ پرونده به ارزش ۱۵۲ میلیارد ریال تشکیل شده که بیشترین کالاهای مکشوفه انواع لاستیک خودرو، برنج، روغن، لوازم آرایشی و بهداشتی بوده است.

 

 

تشکیل 138 فقره پروند ه تخلف مصالح فروشی ها در خوزستان

رییس اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صمت شهرستان اهواز گفت: طی بررسی های به عمل آمده از مصالح فروشی ها در 8 ماهه سال 3709 مورد بازرسی از مصالح فروشی های استان انجام گرفت که منجر به تشکیل 138 فقره پرونده به ارزش بیست و دو میلیارد ریال گردید ...

 

 

کشف4میلیارد کالای قاچاق در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از خودرویی در جنوب تهران خبر داد... ناطقان: سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: روز گذشته خبری مبنی بر اینکه راننده خودرویی به انباری در حوالی خیابان شوش مراجعه و در حال بارگیری کالا های قاچاق می باشد، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

 

 

کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در تهران

فرمانده یگان امداد پلیس تهران از کشف کالای قاچاق در یک دستگاه خودروی نیسان به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد... ،سرهنگ "دلاور القاصی مهر" اظهار داشت: با کنترل تردد خودرو های عبوری در سطح شهر تهران، ماموران قرارگاه غرب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت موفق شدند یک دستگاه خودروی نیسان آبی حمل بار کالای قاچاق را در محدوده خیابان یافت آباد شناسایی و در یک عملیات پلیسی خودرو را توقیف کنند

 

 

کشف بیش از ۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف بیش از ۱۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در طرح عملیاتی یک هفته ای پلیس در مبارزه با قاچاق کالا در این استان خبر داد... سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، طرح ریزی ها گسترده ای در اثربخشی برنامه ریزی های صورت گرفته در سطح پلیس استان اجرایی شده است.

منبع خبر: جمع اوری شده توسط تیم متفکران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics