تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

امید علی پارسا : همه ارکان و همکاران سازمان امور مالیاتی، مجاهدانه تر، عالمانه تر، مخلصانه تر و منصفانه تر از همیشه ایفای نقش میکند

ئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، ضمن حمایت از تلاش مدیران و کارکنان این دستگاه، تاکید کرد: همکاران خدوم، شریف و پاکدست سازمان امور مالیاتی کشور، عالمانه تر، مجاهدانه تر، مخلصانه تر و منصفانه تر از همیشه در عرصه نظام مالیاتی ایفای نقش می کنند.

به گزارش لحظه نگر حسمان،  به نقل از سازمان امور مالیاتی کشور، دکتر امید علی پارسا، با ذکر این مطلب و در دفاع از عملکرد و رفتار کارکنان این دستگاه عنوان کرد: حمایت همه جانبه از قاطبه همکاران خدوم، شریف، درستکار و پاکدست، مسئولیت و وظیفه شخص بنده و وزیر محترم و معاونین محترم وزارت امور اقتصادی و دارایی است و مدیران استانها نیز با این نگاه و با تدبیر و صبر و حوصله بیشتر و بهتر از گذشته امورات اجرایی را مدیریت و به نتیجه برسانند. یقینا خدای رحمان و رحیم کمک حال و راهنمای ماست و عمده مسایل مالیاتی کشور، در سطح ملی و سران قوا، قابل حل می باشد. 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


وی خاطرنشان کرد: لازم است با تمرکز و هوشیاری هر چه تمامتر، در مسیر تحقق اهداف و وظایف سنگین خود گام برداریم و با شجاعت، تدبیر و متانت به دنبال اعاده حیثیت و حل مسایل بنیادین نظام مالیاتی کشور «به عنوان سنگ زیرین آسیاب توسعه و عدالت کشور» با استفاده از ظرفیت های هر سه قوه باشیم.


معاون وزیر امور اقتصادی ودارایی عنوان داشت: بنده و تمامی همکاران عزیزم در دستگاه مالیاتی، اعم از مدیران و کارکنان خدوم و پرتلاش از یکطرف، در مقابل ملت و نظام مسئولیم و از طرف دیگر نحوه رفتار و عملکرد ما در نزد خداوند نیز باید قابل دفاع باشد. از این حیث، با وجود همه مسایل و مشکلات فراروی اقتصاد کشور و به ویژه تنگناهایی که نظام مالیاتی با آن رو به روست، باید عالمانه تر، مجاهدانه تر، مخلصانه تر و منصفانه تر از همیشه، برنامه های اولویت دار این سازمان از جمله، «وصول با اصول» و «هوشمند سازی نظام مالیاتی» را عملیاتی می کنیم و انشاالله از همه ظرفیت های و توانمندی های همکاران در مسیر توسعه پایدار و همه جانبه، تحقق عدالت اجتماعی و ارتقای تمکین داوطلبانه مودیان و رضایت مندی ایشان بهره ببریم.


دکتر پارسا بیان داشت: در این مسیر پر فراز و نشیب، محافظه کاری و اندیشه حفظ پست و جایگاه و مسئولیت اداری هیچ جایگاهی ندارد و همه ما خود را وقف کشور نموده ایم.


وی با اشاره به بخشی از سخنان گوهربار مولا امیرالمومنین (ع) در مذمت دنیا و عدم دلبستگی به امور مادی و دنیوی، اظهار داشت: ما قاطبه کارگزاران و کارکنان نظام مالیاتی، همچون مولایمان برای امور مادی در شرایطی که ملت شریف ایران با مشکلات فزاینده ای رو به رو هستند، ارزشی قایل نیستیم و خدمت به مردم و رفع مشکلات و نیازهای آنها، واجب ترین وظیفه و تکلیف ماست.


رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور همچنین تاکید کرد: در این شرایط خطیر، همه مدیران و کارکنان این دستگاه، اهدافی مهمی همچون مدرن سازی و هوشمند سازی نظام مالیاتی، مقابله با فرار مالیاتی، کاهش فساد اداری و همچنین ارتقای فرهنگ مالیاتی و حمایت محدود و مشروط و تضمین دار از تولید کنندگان واقعی( نه دزدان و فراریان مالیاتی یا همان غارتگران بیت المال در پوشش شرکتهای صوری و فاکتورهای صوری و ...) را بر خود فرض می دانیم و انشاءالله با پیگیری هوشمندانه و جهادی، تهدیدات پیش رو را به فرصت تبدیل می کنیم .

 

منبع خبر: سازمان امور مالیاتی کشور
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics