تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
بر اساس رتبه بندی کیواس؛

برترین دانشگاه های آمریکای لاتین در سال ۲۰۲۱ معرفی شدند

برترین دانشگاه های آمریکای لاتین در سال ۲۰۲۱ معرفی شدند

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، نظام رتبه بندی جهانی کیواس (QS) در ادامه رتبه بندی دانشگاه های جهان، این بار دانشگاه های منطقه آمریکای لاتین را برای سال ۲۰۲۱ رتبه بندی کرده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در این رتبه بندی، برای سومین سال پیاپی دانشگاه Pontificia Universidad Católica از شیلی در رتبه اول قرار دارد و دانشگاه Universidade de São Paulo از برزیل همچنان در رتبه دوم و دانشگاه Tecnológico de Monterrey از مکزیک در مقام سوم ایستاده است.

 

۲۰ دانشگاه برتر امسال همانند برترین دانشگاه های سال گذشته است اما بیشترین پیشرفت متعلق به UNIVERSIDAD DE CHILE از شیلی است که امسال در رتبه چهارم قرار گرفته است.

 

نظام رتبه بندی جهانی کیواس (QS) برای رتبه بندی دانشگاه های منطقه آمریکای لاتین توانسته است ۴۱۰ موسسه را رتبه بندی کند.

 

۲۷ دانشگاه جدید در این فهرست حضور دارند. مکزیک، برزیل و بولیوی به ترتیب با هفت، پنج و چهار موسسه جدید بیشترین تعداد موسسه را در این رتبه بندی دارند.

همچنین بررسی های رتبه بندی نشان می دهد این دانشگاه ها با ۸ درصد افزایش مقالات و ۱۴ درصد افزایش استنادها مواجه بوده اند.

 

این افزایش تقریباً شبیه رشد جهانی استنادات و مقالات است و میانگین استنادات در ۱۰۰ مورد برتر منطقه آمریکای لاتین ۱۰ درصد بیشتر از سال قبل بوده است و نشان دهنده روند آشکار افزایش تحقیقات در این حوزه است.

 

نظام رتبه بندی جهانی کیواس (QS) در رتبه بندی دانشگاه های جهانی و همچنین بخش آمریکای لاتین از شاخص های متعددی استفاده کرده است.

۳۰ درصد مربوط به اعتبار دانشگاهی، ۲۰ درصد مربوط اعتبار کارفرما، ۱۰ درصد دانشجویان دانشکده ها، ۱۰ درصد اعضای هیات علمی دارای مدرک دکتری، ۱۰ درصد استنادات مقاله، ۵ درصد مقالات در هر دانشکده، ۱۰ درصد شبکه تحقیقات بین المللی، ۵ درصد تأثیر وب در این رتبه بندی موثر هستند.

 

۱۰ دانشگاه برتر آمریکای لاتین در سال ۲۰۲۱

 

 

منبع خبر: خبرگزاری مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics