تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دانشجویان گلستان برای حل مشکلات محوری استان پایان‌نامه می‌نویسند

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و جانشین ستاد استانی هفته پژوهش گفت: اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی پژوهش امسال گلستان صرف مطالعه علمی و نوشتن پایان‌نامه در موضوعات محوری از جمله کنترل سیل در مناطق شهری، نجات خلیج گرگان و تحلیل امنیت غذایی ساکنان این استان می‌شود.

علی نجفی‌نژاد روز سه شنبه در نشست خبری هفته پژوهش اظهار داشت: این بودجه از سوی سازمان برنامه و بودجه برای انجام پژوهش‌های توسعه محور پرداخت شده و امیدواریم که انجام این پژوهش‌ها به حل مشکلات زیرساختی استان منجر گردد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی انجام پژوهش در موضوعات گوناگون از جمله کشاورزی را یکی از اهداف دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گلستان اعلام کرد و گفت: این مرکز آموزشی عالی از سال گذشته تاکنون از محل انجام پژوهش‌ برای دستگاه ها و بخش های خصوصی ۴۹ میلیارد ریال درآمد کسب کرد.

 

به گفته نجفی نژاد از ابتدای سال تاکنون انجام ۴۹ پژوهش در حوزه های گوناگون از جمله منابع طبیعی، محیط زیست و کشاورزی به محققان این دانشگاه واگذار شده که ۱۷ پژوهش برای دستگاه های اجرایی و مابقی برای متقاضیان بخش خصوصی است.

 

وی همچنین بر لزوم کاربردی‌کردن تحقیقات دانشجویی تاکید کرد و گفت: پایان نامه یکی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد این مرکز آموزش عالی با موضوع تولید ماسک نانو به راه اندازی شرکت دانش بنیان و ایجاد خط تولید این محصول با ایجاد شغل برای ۲۷ دانشجو منجر شد.

 

نواختن زنگ پژوهش در مدارس از طریق برنامه شاد، برگزاری مجازی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن‌بازار، تجلیل از برگزیدگان پژوهش دانشگاهی، دانش آموزی و دستگاه های اجرایی و برگزاری تورهای پژوهشی مجازی از جمله برنامه‌های هفته پژوهش امسال گلستان است.

 

شعار امسال هفته پژوهش (۱۵ تا ۲۰ آذر)، پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید است.

 

 

منبع خبر: خبرگزاری ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics