تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کمک مالی به دانشجویان برای تغییر پردیس در زمستان

دانشگاه میشیگان شمالی اعلام کرد به دانشجویانی که در ترم زمستان پردیس دانشگاهی خود را تغییر می‌دهند، کمک مالی ارائه می‌دهد.

 به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا ، این دانشگاه به دانشجویانی که برای ترم زمستان به یک پردیس دیگر دانشگاه منتقل می‌شوند، حداقل هزار دلار کمک ارائه می‌کند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

این دانشگاه معتقد است برخی از دانشجویان ممکن است پس از شرایط نامشخص حاکم بر ترم پاییز که به دلیل کروناویروس بود، به دنبال پردیس دیگری باشند.

 

مدیر پذیرش دانشگاه گفت: ما در تلاش هستیم در این زمان دشوار به دانشجویانی که مایل به ثبت‌نام در ترم بعدی هستند، کمک کرده و از آنها پشتیبانی کنیم.

 

کلاس‌های ترم جدید این دانشگاه از ۱۹ ژانویه آغاز می‌شود. همچنین ساکنان میشیگان که برای اولین بار در دانشگاه میشیگان شمالی ثبت نام می‌کنند، در شهریه خود هزار دلار تخفیف خواهند داشت.

 

دانشگاه میشیگان شمالی کلاس‌ها را یک هفته زودتر از حد معمول، در ماه اوت سال جاری آغاز کرد.

 

پیش از این رئیس دانشگاه میشیگان گفته بود: برنامه ما برای ترم زمستان بهترین چیزی است که آموخته‌ایم و تجربه کرده‌ایم . امکان ارائه آموزش ترکیبی در دانشگاه وجود دارد ولی دانشگاه این اجازه را به اساتید خود می‌دهیم تا با صلاحدید خود کلاس‌ها را پیگیری کنند.یعنی اگر استادی ترجیح داد آموزش حضوری را دنبال نکند، می‌تواند کلاس‌های خود را کاملا مجازی ارائه دهد.

 

وی ادامه داد: کلیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و همچنین اعضای هیات علمی می‌توانند از تست‌های کرونا دانشگاه استفاده کنند.

 

دانشگاه میشیگان تست‌های گوناگونی را برای تمامی اعضای جامعه دانشگاهی خود درنظر گرفته است تا سلامتی تمامی این افراد حفظ شود.

 

 

منبع خبر: خبرگزاری ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics