تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه امیرکبیر اعلام کرد

برنامه دانشگاه برای افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت خوابگاه های متاهلی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه امیرکبیر با تاکید براینکه ظرفیت خوابگاه های این دانشگاه ۲۵ درصد رشد یافته است، گفت: برنامه داریم ظرفیت خوابگاه های متاهلی نیز تا ۵۰ درصد افزایش یابد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا،  دکتر سیاوش خرسندی در مراسم افتتاح پروژه تعمیرات و بازسازی خوابگاه شهید عبدالحسین ناجیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر  گفت: این خوابگاه متشکل از سه ساختمان بود که در روند بازسازی و تعمیرات این سه ساختمان به یکدیگر متصل شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: در این مجموعه خوابگاهی حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان دختر تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اسکان دارند که با براساس بازسازی و تعمیرات صورت گرفته ۳۰ درصد به ظرفیت این خوابگاه افزوده شده است.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار کرد: همچنین با اجرای این پروژه به سرانه فضای فیزیکی هر دانشجو این خوابگاه یک متر مربع افزوده شده است.


دکتر خرسندی افزود: این مجموعه خوابگاهی با کمک خیرین دانشگاهی، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و سازمان اموردانشجویان تعمیر و بازسازی شده است.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر، وی عنوان کرد: هزینه اجرای این پروژه حدود ۲.۳ میلیارد تومان بود و اجرای آن ۴/۵ ماه به طول انجامید.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: براساس برنامه راهبردی دانشگاه تاکنون ظرفیت خوابگاه های دانشگاه ۲۵ درصد رشد یافته است که برنامه داریم ظرفیت خوابگاه های متاهلی ۵۰ درصد افزایش یابد.

 

دکتر حسین عسکریان دبیر ستاد خیرین وزارت علوم نیز در این مراسم گفت: برنامه داریم با حضور وزیر علوم و به صورت وبیناری پروژه های متعدد خوابگاهی که با کمک خیرین و صندوق رفاه وزارت علوم در دانشگاه های مختلف کشور بازسازی و نوسازی شده اند افتتاح کنیم.

 

وی افزود: این پروژه ها در دانشگاه های بزرگ و کوچک هستند.

 

 

منبع خبر: خبرگزاری ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics