تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی تاکید کرد:

حمایت از فعالان اقتصادی از مهمترین اهداف امور مالیاتی

مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت : حمایت از فعالان اقتصادی در چارچوب قوانین از مهمترین اهداف اداره کل امور مالیاتی استان است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از رسانه مالیاتی ایران، احمد رضا مدبرنیا، مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی درکارگروه مالیاتی استان درکارگروه مشترک مالیاتی و اتاق بازرگانی که در محل اتاق بازرگانی مشهد برگزار شد; عنوان کرد:حمایت از فعالان اقتصادی در چارچوب قوانین از مهمترین اهداف این اداره کل است.

 


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مدبرنیا در ادامه افزود : با توجه به اینکه بقا و رشد درآمدهای مالیاتی مستلزم رونق کسب و کار فعالان اقتصادی است، رویکرد نظام مالیاتی حمایت از تولید و اشتغال است، از این رو، با توجه به شرایط فعلی و گسترش ویروس کرونا بسیاری از مشاغل دچار مشکل شده اندو سازمان مالیاتی نیز با درک شرایط موجود تدابیری برای حمایت از فعالان اقتصادی اتخاذ نموده است که در این اداره کل نیز همگام با سیاست‌های سازمان تلاش می نماییم با تشریک مساعی و تعامل بتوانیم با ایجاد انگیزه در فعالان اقتصادی در مسیر رشد و توسعه استان و رضایت هر چه بیشتر مودیان گام برداریم .

 

 

 

وی در ادامه مالیات را یکی از مهم‌ترین ابزارهای درآمد دولت برشمرد و عنوان کرد: در حال حاضر و با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمن تأمین منابع درآمدی کشور از طریق درآمدهای حاصل از نفت با مشکل جدی روبرو است که با برنامه‌ریزی درست و دقیق و رعایت عدالت مالیاتی می‌توان درآمد دولت را از طریق مالیات تأمین نمود.

 

 

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی در ادامه عنوان کرد: برخی افراد به شیوه های مختلف سعی در کتمان درآمد خوددارند و مالیات خود را که حقوق حقه، دولت جهت اجرای سیاست اقتصادی و توسعه کشور است نمی‌پردازند که امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و هوشمند سازی نظام مالیاتی و تکمیل بانک های اطلاعاتی، شاهد تحقق اهداف و سیاست‌های سازمان امور مالیاتی کشور باشیم .

 

 

احمد رضا مدبر نیا با اشاره به نامگذاری سال 99 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید اذعان داشت : سیاستهای سازمان امور مالیاتی کشور در امر سرمایه گذاری و کارآفرینی، سیاست تشویقی و حمایتی است و این اداره کل آماده گسترش تعامل و همکاری به منظور رفع موانع تولید و هرگونه مشکلات احتمالی واحدهای تولیدی است.

 

منبع خبر: رسانه مالیاتی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics