تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
یکشنبه تا یکشنبه با خبرهای مسکن

" قیمت مسکن" و سایر اخبار مربوط به آن را در هفته ای که گذشت، دنبال کنید

سواد و دانش مالی درگاه ورودی همه بازارها به خصوص مسکن نیز می باشد. برای مثال مزایا و معایب نرخ های بهره ی ثابت و متغیر در وام مسکن، مفاهیمی هستند که اگر از مهارتهای سواد مالی برخوردار باشید، آسان تر می توانید آن ها را درک کنید و تصمیم های آگاهانه تری بگیرید. ورود به بازار مسکن و سرمایه گذاری در این بازار در نظر عموم یکی از راهکارهای پر سود و افزایش درآمد است،از طرف دیگر برآورد بهای یک منزل و یا هزینه اجاره نیز در زمره اطلاعات سواد مالی محسوب می شود. بنابراین در ادامه قیمتهای هفتگی بازار مسکن تهران به عنوان مهمترین بازار در این رسته ارائه شده است.

آپارتمان‌های جنوب تهران چند؟


قیمت مسکن در دو ماه ابتدایی پاییز سال جاری سیری صعودی داشت؛ اما در آذر ماه قیمت مسکن کمی کاهش یافت؛ متوسط قیمت مسکن در جنوب تهران پایین‌تر از متوسط قیمت مسکن در تهران است و آپارتمان‌های محله‌های جنوبی تهران معمولا با قیمتی پایین‌تر از متوسط قیمت مسکن در تهران معامله می‌شود.

 

 

 

 

سوییت‌های منطقه ۱۰ تهران چند؟


منطقه10 منطقه‌ای در مرکز تهران است؛ قیمت مسکن در این منطقه متغیر بوده و با توجه به عوامل متفاوتی تعیین می‌شود؛ اما معمولا واحدهایی که در این محله معامله می‌شود، قیمتی پایین‌تر از متوسط قیمت مسکن در تهران دارد. همچنین اکثر آپارتمان‌هایی که در منطقه10 خرید و فروش می‌شود، متراژی پایین دارد و معامله آپارتمان‌های متراژ بالا به ندرت در این منطقه صورت می‌گیرد.

 

 

 

 

آپارتمان‌های ۶۰متری تهران چند؟


آپارتمان‌های 60متری تقریبا جزو آپارتمان‌های نقلی محسوب می‌شود؛ قیمت مسکن برای این آپارتمان‌ها باتوجه به محله، سن، امکانات، مواد و مصالح مورد استفاده در ساختمان و... متفاوت است. اگر متوسط قیمت مسکن در محله بالا باشد، واحد نیز با قیمت بالایی معامله می‌شود و اگر متوسط قیمت مسکن در محله پایین باشد نیز قیمت واحد پایین خواهد بود.

 

 

 

 

ارزان‌ترین خانه‌های پایتخت چند؟


سیر صعودی افزایش قیمت مسکن پس از یک سال در تهران متوقف شده است و قیمت مسکن به ثبات رسیده و در برخی مناطق نیز نزولی شده است؛ ارزان‌ترین واحدها در محله‌های جنوبی پایتخت معامله می‌شود. این واحدها اغلب متراژ پایینی داشته و قدیمی است. در ادامه این گزارش به بررسی جزییات معاملاتی که طی یک ماه اخیر برای واحدهای ارزان تهران بوده است، خواهیم پرداخت.

 

 

 

 

قیمت آپارتمان‌های نوساز شرق تهران


قیمت مسکن در شرق تهران باتوجه به عواملی چون متراژ، سن بنا، مواد و مصالح به کار رفته در ساختمان و... متغیر است. قیمت مسکن در این بخش بیش از هر چیز به محله بستگی دارد؛ آپارتمان‌های نوساز نیز معمولا قیمتی بالاتر از سایر آپارتمان‌ها دارد.

 

 

 

 

آپارتمان‌های ۸۰ متری قلب تهران چند؟


منطقه6، در مرکز تهران واقع شده است؛ قیمت مسکن در این منطقه با توجه به محله متفاوت بوده اما اصولا قیمت مسکن برای آپارتمان‌های این منطقه از متوسط قیمت مسکن در تهران بالاتر است. در پاییز سال جاری، رفته رفته قیمت مسکن و تعداد معاملات کاهش داشت و منطقه6 نیز از این قاعده مستثنی نبود و هرچه به ماه‌های پایانی پاییز نزدیک شدیم، قیمت مسکن و تعداد معاملات روندی کاهشی به خود گرفت

 

 

 

 

خانه‌های صادقیه تهران چند؟


صادقیه محله‌ای پر طرفدار و محبوب برای خرید مسکن در تهران است. این محله در غرب تهران و منطقه2 شهرداری قرار دارد. قیمت مسکن در صادقیه به عوامل متعددی بستگی داشته و آپارتمان‌های آن در بازه قیمتی گوناگونی معامله می‌شود

 

 

 

 

منبع خبر: جمع آوری توسط تیم متفکران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics