تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
مدیر کل امور مالیاتی استان چهارمحال و بختیاری:

لازمه پیشرفت و توسعه پایدار، فرهنگ سازی مالیاتی است

دیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: لازمه پیشرفت وتحقق توسعه پایدار در کشور، فرهنگ‌سازی مالیاتی و افزایش اطلاعات مودیان است.

 

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از رسانه مالیاتی ایران، بیگدلی،مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری با تقدیر از تلاش کارکنان امور مالیاتی استان در تامین بالغ بر نود درصد از درآمدهای عمومی استان ، نقش این اداره کل را در شکوفایی اقتصاد کشور برجسته و مهم دانست.

 


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بیگدلی با بیان این که لازمه پیشرفت وتحقق توسعه پایدار در کشور، فرهنگ‌سازی مالیاتی و افزایش اطلاعات مودیان است، بر رسالت و نقش حساس و سرنوشت ساز نظام مالیاتی در اقتصاد کشور در دوران تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

 

 

 

مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها در افزایش درآمدهای مالیاتی تصریح کرد: رسانه ها بازوی توانمندی در گفتمان سازی فرهنگ پرداخت مالیات می باشند و ارتقای فرهنگ مالیاتی، اعتمادآفرینی در جامعه و حفظ آرامش اجتماعی و اقتصادی، وظیفه همه ارکان نظام، مردم و رسانه‌های جمعی است و نبایستی مالیات را صرفا یک موضوع مربوط به دولت و سازمان امور مالیاتی تلقی کرد.

 


وی هم چنین افزود: حرکت منظم و پیوسته نظام مالیاتی به سمت هوشمندسازی است و برون سپاری و نقل و انتقال املاک مسکن و الکترونیکی شدن ابلاغ اوراق مالیاتی گامی مهم در جهت تکریم حقوق شهروندی محسوب می شود.

 


مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری در خاتمه، با تاکید بر ضرورت همکاری مودیان مالیاتی استان خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی خیلی خوبی با مودیان و فعالان اقتصادی استان از طرق مختلف مانند تخفیف، تقسیط و بخشودگی جرائم انجام می شود.

 

منبع خبر: رسانه مالیاتی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics