تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان گفت:

جلوگیری از فرار مالیاتی، اولویت مشترک نیروی انتظامی و امور مالیاتی

مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان گفت: جلوگیری از فرار مالیاتی، اولویت مشترک نیروی انتظامی و امور مالیاتی استان است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از رسانه مالیاتی ایران ،شاکر رضا مریدی ، مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان اظهار داشت: استان هرمزگان از استان های امن کشور است که این فضا مرهون تلاش همکاران نیروی انتظامی است که حافظان امنیت هستند .

 


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ضمن ارائه گزارش عملکرد این اداره کل در خصوص اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از فرار مالیاتی از همراهی و اقدامات ارزنده فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی استان در پیشبرد امروصول مالیات و جلوگیری از فرار مالیاتی تقدیر کرد و افزود : هرچه امنیت بیشتری دراستان حاکم باشد، خدمات رسانی بیشتر، تحرک چرخه اقتصادی و درآمدهای مالیاتی بالاتری در استان ایجاد می شود .

 

 

 


در ادامه این دیدار،سردار غلامرضا جعفری،فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: مبارزه با مفاسداقتصادی از جمله تاکیدات صریح مقام معظم رهبری است و نیروی انتظامی دوشادوش با نظام مالیاتی در این راستا، مبارزه جدی با فرار مالیاتی را جزو برنامه های اولویت دار خود با اداره کل امور مالیاتی استان قرار داده است .

 

 


سردار غلامرضا جعفری افزود: امور مالیاتی و نیروی انتظامی باید با استفاده از پایگا ههای اطلاعاتی طرفین به تبادل اطلاعات و تجربیات بپردازند تا ضمن مبارزه با تخلفات و جلوگیری از فرارمالیاتی شاهد افزایش عدالت مالیاتی باشیم .

 


فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان با بیان اینکه درآمدهای مالیاتی پتانسیل پایداری برای اقتصاد ملی است،خاطر نشان کرد : باید از ظرفیت های مالیاتی کشور جهت توسعه زیرساخت های امنیتی استفاده شود تا امنیت پایدار محقق شود .

 


وی با اشاره به اهمیت نقش مالیات دراقتصاد بویژه در شرایط کنونی تصریح کرد : در این شرایط فشار زیادی متوجه اصناف ومردم است وباید این مقوله به نحومطلوب مدیریت شود و دراین میان امور مالیاتی نقش مهم وماموریت حساسی دارد.

 


در پایان فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان از تلا شهای مدیرکل و مجموعه امور مالیاتی استان و اقدامات به عمل آمده در زمینه تحقق درآمدهای مالیاتی و فرار مالیاتی تقدیر کرد و افزود: مدیریت صحیح در استفاده ازظرفیت های مالیاتی استان و استفاده حداکثری از توان مدیریتی کارکنان ، دستیابی به اهداف نظام مالیاتی در استان را فراهم ساخته است .

 

منبع خبر: رسانه مالیاتی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics