تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

انعقاد تفاهم‌نامه‌ی همکاری میان جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران تفاهم‌نامه‌ای با هدف اجرای بهینه‌ی برنامه‌ها و اقدامات نظارتی براساس نیازها و ضروت‌ها در راستای وظایف قانونی طرفین با بهره‌برداری مناسب و هدفمند از ظرفیت‌های موجود و مبتنی بر همکاری‌های دوجانبه در چارچوب برنامه‌ها و موضوعات مستقل مورد تأیید طرفین منعقد کردند.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران،  موضوع این تفاهم‌نامه که استفاده از ظرفیت کاری مؤسسات حسابرسی عضو جامعه در راستای پیشبرد اهداف نظارتی معاونت تعاون وزارتخانه است، علاوه بر آن شامل تبادل آمار و اطلاعات در حوزه‌های مشترک، بهره‌مندی از ظرفیت‌های قانونی طرفین جهت امور نظارتی، تشکیل کمیته‌های مشترک به‌منظور اصلاح و بهبود قوانین و مقررات و دستورالعمل‌های موردنیاز، برگزاری آموزش‌های حرفه‌ای و موارد دیگر می‌شود.

 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

براساس این تفاهم‌نامه معاونت توسعه‌ی وزارت تعاون متعهد به فراهم آوردن شرایط استفاده‌ی هرچه بیش‌تر فعالیت بخش تعاونی از خدمات جامعه، تشویق و ترغیب تعاونی‌ها، اتحادیه‌ها و اتاق‌ها به استفاده از اعضای جامعه در جایگاه بازرسی، کمک به شناسایی آن دسته از فعالین بخش تعاونی که مشمول استفاده از خدمات جامعه‌ی حسابداران رسمی هستند، همکاری در برگزاری آموزش‌های حرفه‌ای جهت ارتقای دانش حرفه‌ای و تخصصی، و همکاری در تبادل اطلاعات در چارچوب اهداف تفاهم‌نامه است. جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران نیز متقابلاً متعهد به همکاری با معاونت توسعه‌ی وزارتخانه در تمامی موارد بالا است.

 

 

براساس این تفاهم‌نامه که برای یک دوره‌ی دوساله منعقد شده است کمیته‌ی راهبری مشترک این تفاهم‌نامه به منظور اجرایی کردن مفاد آن و تحقق آن به طور مشترک توسط طرفین تشکیل می‌شود.

 

منبع خبر: پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics