تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

واکنش سرمربی تیم ملی‌ تفنگ‌ به حقوق ۲۰ میلیونی: افتخاری در خدمت تیم ملی‌ام

الهام هاشمی گفت: دریافت حقوق ۲۰ میلیونی را شدیدا تکذیب می‌کنم.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از گزارش ایسنا،سرمربی تیم ملی تفنگ در واکنش به حقوق ۲۰ میلیونی از فدراسیون تیراندازی گفت: همانطور که قبلا هم اعلام کرده‌ام طبق پیش قراردادی که در کمیته ملی المپیک به امضا رسید، قرار بود حقوقم حدود ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد. اما بعد زیر قراردادم نوشتم هیچ مبلغی از فدراسیون دریافت نخواهم کرد و تنها به منظور کمک به تیم ملی کشورم به صورت افتخاری در خدمت تیم خواهم بود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

الهام هاشمی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تنها ۷ حقوق ۱۱ تومانی دریافت کرده‌ام اما اگر فدراسیون همچنان اصرار دارد اعلام کند حقوق من ۲۰ میلیون است، بهتر است آن را پرداخت نماید.وی گفت من از حقوق سرمربی هیچ رشته دیگری اطلاع ندارم و هیچ فدراسیون و سازمانی حقوق افراد زیر مجموعه‌اش را فاش نمی‌کند اما جالب اینجاست که همیشه همه از حقوق من مطلع بوده‌اند!

 

هاشمی گفت: در این شرایط شاید بد نباشد به موضوع حقوقم در سنگاپور اشاره کنم. من به عنوان یکی از معدود افراد با مدرک مربیگری A جهانی در رشته تیراندازی حقوقم در سنگاپور حدود ۷۰۰۰ دلار بود که قرار بود درصورت ادامه همکاری با آن‌ها افزایش هم یابد اما من به ایران بازگشتم و حتی حاضر شدم افتخاری کار کنم اما ظاهرا تمایلی به پذیرش این امر وجود ندارد!

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics