تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
کومان:

بازیکنان بارسا با کاهش دستمزد به باشگاه کمک زیادی کردند

سرمربی باشگاه بارسلونا در آستانه دیدار این تیم برابر رایو وایکانو در یک هشتم کوپادل‌ری اسپانیا در خصوص اوضاع آشفته مالی آبی‌اناری ها گفت: ما همگی کاهش دستمزد خود در این بحران به باشگاه کمک کردیم.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از  گزارش ایرنا، گزارش‌های منتشر شده در روزهای اخیر حاکی از آن بود که مجموع بدهی باشگاه بارسلونا ۱.۱۷۳ میلیارد یورو است و از رقم ۷۳۰ میلیون یورو باید در کوتاه‌مدت تسویه شود و «رونالد کومان» معتقد است که باشگاه در روزهای سختی به‌سر می‌برد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

کومان در نشست خبری پیش از دیدار فردا(چهارشنبه) اظهار داشت: باشگاه‌ها به دلیل پاندمی کرونا از لحاظ مالی در تقلا هستند. بارسلونا نیز از توقف گردشگری لطمه دیده است. تمامی باشگاه‌ها در چنین شرایطی از لحاظ مالی اعداد و ارقام بدی از خود ثبت خواهند کرد و این موضوع تنها مختص بارسا نیست. بازیکنان از این مشکل زیاد متضرر نشده‌اند؛ ما همگی با کاهش دستمزد به باشگاه کمک کرده‌ایم.

 

در روزهای اخیر گزارش‌هایی مبنی بر اینکه پرداختی‌های بازیکنان بارسا به موقع انجام نشده، منتشر شده است اما کومان با ابراز بی‌اطلاعی از این موضوع گفت: نمی‌دانم این موضوع صحت دارد یا نه؛ باید از بازیکنان بپرسم و تا آن زمان نمی‌توانم به این سوالات پاسخ دهم.

 

بارسلونا می‌تواند در این دیدار از «لیونل مسی» که دو جلسه محرومیت خود را پشت سر گذاشته است، استفاده کند و اگرچه مشخص نیست که او برابر وایکانو در ترکیب ثابت به میدان می‌رود یا خیر اما کومان به وضوح از بازگشت ستاره آرژانتینی خوشحال است.

 

وی در این باره تاکید کرد: تصور نمی‌کنم مسی به‌خاطر انتقام و یا چیزی شبیه به این محروم شده باشد؛ او از جهات بسیاری برای ما اهمیت دارد. امیدوارم با کیفیت او در بازی‌ها برنده شویم. 

 

هم رئال مادرید و هم اتلتیکومادرید از گردونه رقابت‌های جام حذفی اسپانیا حذف شده‌اند بنابراین بارسلونا از فرصت خوبی برای فتح اولین جام خود در سال ۲۰۲۱ برخوردار است.

 

کومان در این‌باره اظهار داشت: موضوع نبودن رئال یا اتلتیکو نیست. هنوز تیم‌های قدرتمندی در این رقابت‌ها حضور دارند. این موضوع برای اتلتی و رئال یک امتیاز است زیرا حالا می‌توانند تنها روی لالیگا تمرکز کنند. ترجیح می‌دهم هر سه روز یک‌ بار بازی داشته باشیم چون این یعنی در هر سه تورنمنت حضور داریم

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics