تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کمک ۴۸۰ میلیارد تومانی دولت به استخرداران و باشگاه های آسیب دیده از کرونا

معاون وزیر در مجمع انتخابات فدراسیون نجات غریق و غواصی از کمک ۴۸۰ میلیارد تومانی دولت به صورت وام برای کمک به استخرداران و باشگاه های آسیب دیده از کرونا خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از گزارش ایسنا، مهدی علی نژاد در مجمع انتخابات فدراسیون نجات غریق و غواصی افزود: با توجه به اینکه در یک سال گذشته به خاطر کرونا ناجیان غریق از نظر معیشتی به شدت دچار مشکل شدند، تلاش کردیم با حمایت دولت گام هایی را برای کمک به مجموعه استخر داران و باشگاه هایی که از این وضعیت دچار آسیب شدند برداریم تا بتوانیم تا حدودی آسیب ها را به حداقل برسانیم. به همین منظور با حمایت دولت ۴۸۰ میلیارد تومان کمک به باشگاه داران و استخر داران اشده که آنها پس از ثبت نام در سامانه می توانند از این وام بهره بگیرند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اشاره به انتخاب مهدی حیدری برای تصدی پست ریاست فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: در سال های گذشته زحمات زیادی توسط مدیران قبلی این فدراسیون از جمله میرسلیم و ایلخان نوری صورت گرفته که من یقین دارم حیدری می تواند این مسیر را با قدرت بیشتری ادامه دهد و با استفاده از نیروهای جوانی که در کنارش هست در جهت توسعه و پیشرفت فدراسیون کمک کند.

 

وی ادامه داد: حیدری از همکاران خوب ما در وزارت ورزش است و می توان یک هماهنگی خوبی را با مجموعه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برقرار کند تا به اهداف تعیین شده در فدراسیون نجات غریق دست یابد.

 

معاون وزیر افزود: این فدراسیون چون با جان انسان ها سر و کار دارد کوچکترین غفلت می تواند حوادث جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. از این رو حیدری مسئولیت خطیر و سنگینی را بر عهده دارد که من امیدوارم در این مسیر چهار ساله بتواند در جهت رشد و پیشرفت این فدراسیون گام های موثر بردارد.

 

 

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics