تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

از ۶ بهمن ماه صورت می گیرد آغاز فعالیت فن بازار سلامت با حضور دانش‌بنیان‌ها

ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت با شعار "دانشگاه فناور در خدمت صلح، سلامت و توسعه" از روز دوشنبه ۶ بهمن ماه جاری آغاز به کار خواهد کرد.


به گزارش لحظه نگر حسمان،  به نقل از  ایسنا، ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۶ و ۷ بهمن ماه جاری به صورت مجازی و با شعار "دانشگاه فناور در خدمت صلح، سلامت و توسعه" با حضور اندیشمندان، صاحب نظران، محققین، فناوران و صاحبان شرکت­‌های دانش‌­بنیان و فناور در سه محور "فن‌­بازار"، "پنل‌های علمی" و "مسابقات دانشجویی" برگزار خواهد شد.


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

این همایش در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی و به منظور تحقق اهداف و اجرای ماموریت­‌های محول شده در زمینه جهش تولید در نظام تولید محصولات، فراورده‌­ها و خدمات فناورانه مورد نیاز بازار سلامت کشور، از سوی دبیرخانه دائمی همایش و فن بازاری ملی سلامت، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمان تهران و با مشارکت دانشگاه‌­ها و شرکت‌­های دانش بنیان برگزار می‌شود.

 

در بخش پنل­‌های این رویداد، تعداد ۱۰ نشست علمی به صورت مجازی و با حضور اساتید، خبرگان، صاحب ­نظران و متخصصین مختلف در زمینه­‌های مختلف دانش و فناوری‌های نوین، با تاکید بر موضوع همه­‌گیری کووید-۱۹ برگزار می‌­شود.

 

در بخش فن­ بازار مجازی ملی سلامت این رویداد، بیش از ۲۵۰ شرکت دانش ­بنیان و فناور از سراسر کشور و همچنین مراکز رشد و هسته‌­های دانشجویی فناور با برپایی غرفه‌­های مجازی، محصولات، فراورده­‌ها و خدمات فناورانه خود را ارائه خواهند داد.

 

 

 

 

یکی از مهمترین اهداف برگزارکنندگان ششمین فن­ بازار ملی سلامت، معرفی و عرضه محصولات، فراورده­‌ها و خدمات فناورانه مورد نیاز بیمارستان‌­ها، آزمایشگاه‌­ها و مراکز تحقیقاتی و سایر مراکز ارائه کننده خدمات سلامت توسط شرکت‌­ها و صنایع دانش‌­بنیان و فناور است.

 

انتظار می‌­رود برپایی این فن ­بازاز بتواند از طریق فراهم آوردن فرصت­‌های لازم برای آشنایی خریداران با محصولات، فراورده‌­ها و خدمات ارائه شده توسط غرفه­ داران و همچنین اعمال سیاست‌­های حمایتی­ از تولید کنندگان و خریداران، گام موثری را در جهت تامین نیازهای جامعه سلامت کشور بردارد.

 

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics