تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اجرای طرح بزرگ کارآفرینی توسط مجمع خیرین وزارت علوم

یکی از خیرین آموزش عالی از اجرای طرح بزرگ کار آفرینی توسط مجمع خیرین وزارت علوم خبر داد و گفت: براساس این طرح ۴۰ هزار فرصت شغلی ایجاد می شود.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، مراسم افتتاح طرح ارتقای خوابگاه‌های دانشجویی و تقدیر از خیرین آموزش عالی امروز ششم بهمن ماه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به صورت مجازی برگزار شد.

 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

دکتر محمدرضا اسپرورین یکی از خیرین آموزش عالی در این مراسم گفت: من به عنوان نماینده حامیان دانشگاه فنی و حرفه ای در این جمع حضور دارم، یک چهارم مبالغی که در این طرح ارائه شده است از سوی خیرین دانشگاه فنی و حرفه ای بود. این دانشگاه بیشترین تعداد خوابگاه ۴ و ۵ را داشت که با اجرای این طرح از ۳۶ خوابگاه این دانشگاه ۲۴ خوابگاه به سطح یک و دو ارتقا یافته است.

 

 

۴۰ هزار فرصت شغلی ایجاد می‌شود

وی ادامه داد: طرح بزرگی برای کار آفرینی توسط مجمع خیرین وزارت علوم پیگیری می‌شود. براساس این طرح ۴۰ هزار فرصت شغلی ایجاد می‌شود که موافقت نامه آن با حضور دکتر صدیقی و رحیمی معاونان دانشجویی و پژوهشی امضا شده است. امیدواریم تمام خیرین در این طرح شرکت کنند.

 

 

رضا فرجی دانا نیز در این مراسم گفت: در دوره آغاز مسئولیت آنچه که واضح بود این بود که سیر تأمین اعتبار پروژه‌های عمرانی کند شده است و سهم وزارت علوم که ناچیز بود ناچیزتر از قبل خواهد بود.

 

 

وی ادامه داد: برای همین وقتی به دوستان حکم می‌دادیم و از نیاز به تأمین اعتبار در دانشگاه خود سخن می‌گفتند، می‌گفتم خیرین کلید حل این مشکل هستند و برای ایجاد تحول از طریق خیرین می‌توانید، اقدام کنید.

 

 

رئیس هیئت مدیره بنیان حامیان علم و فناوری ایران افزود: ما الگوی کار مشارکتی را باید ارائه بدهیم، امیدواریم با طلیعه مشارکت عموم مردم در علم و فناوری مواجه شویم.

 

 

تمرکز بیشتر اجرای ارتقای خوابگاه‌های دانشجویی در استان‌های محروم

در ادامه احمد عریان نیز با اشاره به طرح ارتقای خوابگاه‌های دانشجویی گفت: این طرح برای استان‌های محروم بسیار تأثیر گذراست. در حال حاضر حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان کارشناسی دانشگاه یاسوج توسط خیرین بورسیه شده اند و ماهانه مبلغی به آنها پرداخت می‌شود.

 

 

رئیس دانشگاه یاسوج ادامه داد: به اعتقاد من اجرای طرح ارتقای خوابگاه‌های دانشجویی در استان‌های محروم تأثیر شگرفی داشته و درخواست من این است که برای اجرای این طرح در استان‌های محروم بیشتر انرژی گذاشته شود.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics