تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

با بیش از ۱۰۰ عنوان ؛ کتابخانه دیجیتال و صوتی بورس راه اندازی شد

در آستانه پنجاه و دومین سالگرد تاسیس سازمان بورس و اوراق بهادار ، کتابخانه دیجیتال و صوتی سایت انتشارات بورس آغاز به کار کرد .

به گزارش لحظه نگر حسمان،  به نقل از بهنام بهزادفر، مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در گفت و گو با پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) گفت: با توجه به رشد و توسعه فناوری های اطلاعاتی در عرصه خدمات نشر و کتابخوانی، همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب و در آستانه پنجاه و دومین سالگرد تاسیس بورس و اوراق بهادار، انتشارات بورس نیز به منظور ارتقاء سواد مالی سهامداران و فعالان بازار سرمایه و دسترسی آسانتر مردم به محصولات و آثار منتشر شده توسط این انتشارات، کتابخانه  دیجیتال و صوتی سایت انتشارات بورس را طراحی و راه اندازی نموده است که به تدریج کتاب های الکترونیک و شنیداری مرتبط با بازارسرمایه در آن بارگذاری شده و به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس خاطرنشان ساخت: به همین منظور بیش از ۱۰۰ کتاب به صورت دیجیتال و صوتی تهیه شده است که در چهار گروه متنی و پی دی اف، شنیداری(صوتی)، مجموعه پویا نمایی(انیمیشن) و نمایشنامه های رادیویی ارئه شده است. به عنوان نمونه در این پنل، کتاب هایی نظیر نسخه انیمیشنی کتاب «الفبای بورس» تالیف سعید مستشار در ۶۸ ترک «track »، نسخه صوتی کتاب «خودآموز بورس» تالیف سید مجتبی فنایی در ۲۵ ترک و ده ها نمایشنامه رادیویی با صدای رسای هنرمندان صدا وسیما همچون رضا صفدری و سعیده سلطانی ، به شکلی جذاب و متفاوت روایت و منتشر شده است.


بهنام بهزادفر افزود: کتاب الکترونیک یا ای بوک (E-book) کتاب‌هایی هستند که به شکل پرونده‌های دیجیتال تولید و خوانده می‌شوند. این‌ها صرفا نسخه‌های الکترونیکی مطالب مکتوب نیستند، بلکه می‌توانند علاوه بر‍ متن و تصویر، فیلم، صوت و پویانمایی را نیز شامل شوند. کتاب‌های صوتی و دیجیتال در سال‌های گذشته با موجی از محبوبیت همراه شده‌اند و آن طور که به نظر می‌رسد قرنطینه خانگی ناشی از کرونا ویروس نیز بر این محبوبیت افزوده است. زمان‌هایی که در ترافیک، مترو، تاکسی، حتی گردش‌های خارج از شهر، فرصتی ایجاد می شود می‌توان با شنیدن یا خواندن کتاب‌های صوتی و الکترونیک گذراند و لذت برد.


به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)؛ از این پس عموم مردم می توانند با مراجعه به وب سایت انتشارات (https://www.boursepub.ir) کتاب‌های الکترونیکی و شنیداری را از کتابخانه دیجیتال و صوتی، به صورت رایگان، دریافت و استفاده کنند.

 

 

منبع خبر: سنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics