تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران تاکید کرد:

ضرورت بیش از پیش حفظ نظام سلامت اداری

رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران بر ضرورت حفظ هر چه بیشتر نظام سلامت اداری تاکید کرد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از رسانه مالیاتی ایران، جلسه شورای مدیران امور مالیاتی شهر و استان تهران با حضور رئیس، معاونین، مدیران کل امور مالیاتی شهر و استان تهران و حراست سازمان در ساختمان شهید سلیمانی واقع در اداره کل امور مالیاتی مودیان متوسط برگزار شد.

 


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در این جلسه، محمدرضا نوری، رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران با اشاره به مالیات های معوق و نحوه ی رسیدگی به پرونده های مهم، تاکید کرد: نظارت، برنامه ریزی، آموزش و بکارگیری نیروهای متخصص و متعهد باید در دستور کار مدیران کل قرار گیرد.

 

 


وی افزود: ظرفیت تحقق درآمدهای مالیاتی در ادارات کل امور مالیاتی شهر و استان تهران بالاست و از این رو از مدیران کل تقاضا دارم تلاش، جدیت و اهتمام بیشتری در زمینه اجرای برنامه های پیش بینی شده و اهداف سازمانی صرف نمایند.

 


رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران در بحث سلامت اداری نیز تصریح کرد: سلامت اداری، موضوع مهم و حیاتی برای هر سازمانی است چرا که شخصیت و وجهه سازمان به آن وابسته است و مدیران کل میبایست در این زمینه با جدیت و قاطعیت تمام برنامه های خود را پیاده سازی کنند.

 


وی در خصوص مالیات تراکنش های بانکی، حسابرسی جامع و کامل را راهگشا دانست و رسیدگی ناقص به تراکنشها را پاشنه آشیل حرکت رو به جلو سازمان در جهت تکمیل داده ها بشمار آورد و از همکاران خواست تا در همه پرونده ها با تمام تمرکز و تخصص به تشخیص هر چه صحیح تر مالیات بپردازند.

 


در ادامه این جلسه، اسلامی، مدیرکل دفتر مرکزی حراست نیز با اشاره به ضرورت حفظ نظام سلامت اداری در برنامه های پیش رو، تصریح کرد: فاصله مدیران با مردم و مودیان یکی از عوامل ایجاد فساد است و به همین جهت از مدیران کل تقاضا دارم تا در اتاق خود را بر روی مردم همیشه باز بگذارند تا بتوانیم به وظیفه ملی خود به درستی عمل کنیم.

 

منبع خبر: رسانه مالیاتی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics