تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

حباب سکه ۲۷۰ هزار تومان شد /پیش بینی قیمت طلا فردا 8 بهمن 99

قیمت طلا با ۳۱ هزار تومان کاهش به قیمت یک میلیون و ۳۴ هزار تومان رسید.

به گزارش لحظه نگر حسمان،  به نقل از  سایت طلا به نقل از تجارت نیوز،طلا و سکه امروز ارزان شد و به یک میلیون و ۳۴ هزار تومان رسید.بار قبل هم قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به زیر یک میلیون تومان رسید و باید دید که این بار هم آیا کاهش قیمت طلا ادامه‌دار است و طلا به کانال ۹۰۰ هزار تومانی وارد می‌شود یا نه. در این میان، حباب سکه هم به شکل بی‌سابقه‌ای به کانال ۲۷۰ هزار تومان رسید.


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

فروشندگان طلا پیش از این گفته بودند با روی کارآمدن بایدن انس جهانی طلا روند نزولی دارد و حالا این پیش‌بینی محقق شده است

 

به گفته دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران، علت کاهش قیمت طلا در بازارهای داخلی به کاهش ۱۲ دلاری قیمت انس جهانی طلا و رسیدن به کانال یک هزار و ۸۵۵ دلار است. همچنین بازار ارز هم نسبت به دیروز اندکی ارزان شد.

 

نادر بذرافشان معتقد است: با توجه به کاهش انس جهانی طلا و کنترل بازار ارز پیش‌بینی می‌شود طلا فردا دوباره ارزان شود.

 

روز گذشته سید محمود فضل آذر شریبانی، بازرس اتحادیه طلای تهران هم گفته بود: «با وجود افزایش تقاضا احتمالا فردا روند بازار طلا ثابت است.»

 

 

 

 

چرا انس جهانی کاهش یافت؟

 

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران درباره علت کاهش انس جهانی گفت: با شیوع ویروس کرونا رکود اقتصادی در سطح جهان فراگیر شده است و از طرفی سطح معاملات در بورس جهانی هم افت کرده است. همین مسئله باعث نوسان انس جهانی شده است. در بازار داخل هم با کاهش انس جهانی و افت دلار، طلا در بازار داخل ارزان شد.

 

به گفته بذرافشان، خوشبختانه در آستانه روز مادر خرید سکه‌های نیم، ربع و گرمی بیشتر شده است. به همین دلیل این سکه‌ها بابت کاهش قیمت بیشتر مقاومت نشان دادند و نرخ آنها نسبت به دیروز ثابت ماند.

 

 

قیمت انواع سکه چقدر شد؟

 

بذرافشان در ادامه با اشاره به قیمت انواع سکه اظهار کرد: قیمت طلای ۱۸ عیار نسبت به دیروز ۳۱ هزار تومان کاهش یافت و با نرخ یک میلیون و ۳۴ هزار تومان معامله شد. سکه طرح جدید هم نسبت به دیروز با ۴۷۰ هزار تومان کاهش با قیمت ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.

 

همچنین امروز قیمت نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی نسبت به دیروز ثابت باقی ماند که قیمت هر یک به ترتیب ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ۳ میلیون و ۸۰۰ و ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

 

 

 

 

منبع خبر: سایت طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics