تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
به‌منظور ارتقای سطح فناوری تولیدات داخلی؛

تفاهم‌نامه‌ همکاری جهاددانشگاهی و وزارت صنعت به امضا رسید

تفاهم‌نامه‌ همکاری جهاددانشگاهی و معاونت‌ امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌منظور ارتقاء سطح فناوری تولیدات داخلی، بومی‌سازی فناورهای وارداتی، ساخت قطعات و تجهیزات موردنیاز در داخل کشور و... به امضای دکتر طیبی رییس جهاد دانشگاهی و دکتر صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت رسید.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از گزارش ایسنا، در راستای لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال «جهش تولید» و به‌منظور ارتقاء سطح فناوری تولیدات داخلی، بومی‌سازی فناورهای وارداتی، ساخت قطعات و تجهیزات موردنیاز در داخل کشور، افزایش توان فناورانه واحدهای صنعتی، تسهیل تولید و ایجاد زمینه جهش در تولید، افزایش نرخ بهره‌وری و بهبود توسعه اقتصادی ملی کشور، ایجاد اشتغال سالم و مولد، تسریع در انجام امور زیربنایی و تحقیقاتی و حضور فعال در عرصه خدمت‌رسانی، چهارشنبه ۸ بهمن‌ماه تفاهم‌نامه‌ همکاری جهاددانشگاهی و معاونت‌ امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت به امضای دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاددانشگاهی و دکتر مهدی صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت رسید.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

کسب فناوری‌های پیشرفته موردنیاز صنایع کشور، ارتقاء سطح فناوری تولیدات داخلی و افزایش کیفیت و بهره‌وری واحدهای صنعتی در گروه کالایی منتخب، کمک به تدوین استراتژی‌های توسعه فناوری در زنجیره صنایع مورد اولویت وزارت صمت، تحقیق و توسعه در راستای فناوری‌های صنعتی نوظهور و توسعه توان صنعتی کشور در حوزه این فناوری‌ها و برگزاری نشست‌های کارشناسی و یا همایش‌های علمی در راستای توسعه و تعمیق ساخت داخل، صادرات و تحقق جهش تولید از مهم‌ترین موضوعات این تفاهم‏نامه‌ همکاری مشترک است.

 

بر اساس اعلام جهاد دانشگاهی، مدت‌زمان این تفاهم‌‏نامه که در ۱۱ ماده و ۲ تبصره به امضا رسید، ۳ سال شمسی است و با توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics