تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ارزان ترین کشور ها برای مهاجرت بشناسید

سالانه افراد زیادی به کشور های مختلف مهاجرت می کنند تا هم تجربه زندگی در یک کشور دیگر را به دست آورده و هم از امکانات و مزایای کشور مقصد استفاده کنند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از گزارش سایت طلا، مهاجرت می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از جمله این دلایل می توان سرمایه گذاری، تحصیل، کار و.. را نام برد. سفر های طولانی مدت نیز نوعی از مهاجرت به حساب می آیند.
 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

یکی از مهم ترین موضوعاتی که در ابتدای مهاجرت توجه همه افراد را به خود جلب می کند هزینه های مهاجرت می باشد. همچنین هزینه زندگی در کشور مقصد نیزبخشی از این هزینه ها به حساب می آید.
 
 
 
شما به هر دلیلی که مهاجرت کنید حداقل تا چندین ماه به دارایی های خودتان وابسته هستید. حتی اگر مرادتان از مهاجرت کار بوده باشد. پس لازم است یک حداقل سرمایه را ابتدا جمع آوری کنید.
 
آرژانتینآرژانتین
 
ما در اینجا قصد داریم تا ارزان ترین کشور ها برای مهاجرت را به شما معرفی کنیم. هرچند شاید این کشور انتخاب مناسبی برای زندگی نباشند اما گزینه های خوبی برای سفر های طولانی مدت هستند.
 
 
همچنین جاذبه های زیاد گردشگری و امکانات رفاهی متعددی را نیز دارا می باشند. در انتها اگر قصد مهاجرت تحصیلی را نیز دارید حتما درباره دانشگاه های این کشور ها مطالعه کنید.
 
1. یونان
 
یونانیونان
 
2. آرژانتین
 
3. سریلانکا
 
4. بلغارستان
 
5. هندوراس
 
6. مجارستان
 
مجارستانمجارستان
 
7. بولیوی
 
8. هند
 
9. ویتنام
 
10. کامبوج

 

 

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics