تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

افزایش ۸.۳ درصدی‌ صدور پروانه‌ های بهره برداری ‌صنعتی/ اشتغالزایی ۹۷ هزار نفری ‌با‌ بهره ‌برداری ‌از ۵ هزار واحد صنعتی در ۹ ماهه سال ۹۹

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به افزایش تعداد پروانه های بهره برداری صادره در ۹ ماهه سال ۹۹ از افزایش رغبت به سرمایه‌گذاری در بخش مولد کشور خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان،  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از  شاتا، مهدی صادقی نیارکی گفت: تعداد پروانه های بهره برداری صنعتی صادره در ۹ ماهه امسال در مقایسه با سال گذشته با افزایش ۸.۳ درصدی مواجه بوده که شامل بیش از ۵ هزار بنگاه صنعتی است.


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

وی همچنین از افزیش اشتغال صنعتی در کشور خبر داد و افزود:‌ در ۹ ماهه سال ۹۹، با بهره برداری از ۵ هزار واحد صنعتی شاهد ایجاد ۹۷ هزار اشتغال صنعتی با رشد ۲۸.۶ درصدی در کشور هستیم.

 

صادقی نیارکی با اشاره به جهش سرمایه گذاری در بخش تولید افزود: سرمایه گذاری در این بخش حدود ۱۵۰هزار میلیارد تومان بوده که با رشدی ۲۸۲ درصدی همراه بوده است.

 

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: شاخص دیگری که تمایل سرمایه گذاران به تولید را نشان می دهد تعداد جواز‌های تاسیس صادره است که طبق آمار موجود در ۹ ماهه امسال، ۲۸ هزار فقره جواز تاسیس صادر شده که بیش از حدود ۴۰ درصد رشد داشته است.

 

صادقی نیارکی اضافه کرد: روند رو به رشد صدور جوازهای تاسیس بیانگر افزایش تمایل به سرمایه‌گذاری در بخش تولید است و سرمایه‌گذاران رغبت بیشتری به خلق ارزش افزوده و ایجاد اشتغال پایدار پیدا کرده اند.

 

 

منبع خبر: پایگاه اطلاع رسانی دولت
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics