تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
جمعه تا جمعه با خبرهای جهانی نفت

" قیمت جهانی نفت" و سایر اخبار مربوط به آن را در هفته ای که گذشت، دنبال کنید

طی دهه‌های گذشته، کشورهای عضو اوپک، از طریق همکاری با یکدیگر و با هدف مدیریت عرضه و تعیین قیمت به افزایش و کاهش استخراج و تولید نفت پرداخته‌اند. از آنجا که ، افزایش و کاهش قیمت‌ نفت مبادلات جهانی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. دولت‌ها، شرکت‌های نفتی، دلالان، بیمه‌گران نفتی، سرمایه‌گذاران، معامله‌گران، سیاست‌گذاران و مصرف‌کنندگان با دقت هرچه تمام‌تر تصمیم‌های سازمان اوپک را مورد بررسی و نظارت قرار می‌دهند. با توجه به موارد ذکر شده اکنون از هر زمان دیگری افزایش دانش و سواد مالی مهمتر می باشد تا از ملتی مصرف کننده به مولد ثروت و کارآفرین تبدیل شویم.

قیمت جهانی نفت در ۹۹/۱۱/۱۷| برنت به ۶۰ دلار نزدیکتر شد


قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 42 سنت معادل 0.71 درصد افزایش به 59 دلار و 26 سنت رسید. امروز نفت برنت تا 59 دلار و 32 سنت بالا رفت که بیشترین رقم ثبت شده از 20 فوریه 2020 تاکنون بود. نفت برنت از ابتدای هفته 6 درصد افزایش داشته است. قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا برای تحویل در ماه مارس نیز امروز با 44 سنت معادل 0.78 درصد رشد به 56 دلار و 67 سنت رسید. قیمت نفت خام آمریکا اوایل امروز به 56 دلار و 75 سنت رسید که از 22 ژانویه سال گذشته تاکنون بی سابقه بود.


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

 

قیمت جهانی نفت در  ۹۹/۱۱/۱۵|برنت ۵۷ دلار و ۷۵ سنت شد


قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 29 سنت معادل نیم درصد افزایش به 57 دلار و 75 سنت رسید. قیمت نفت برنت در معاملات روز سه شنبه به 58 دلار و 5 سنت رسید که بالاترین رقم طی بیش از 11 ماه گذشته بود. قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا هم برای تحویل در ماه مارس با 25 سنت معادل 0.46 درصد افزایش به 55 دلار و یک سنت رسید.

 

 

قیمت جهانی نفت در  ۹۹/۱۱/۱۴| برنت به مرز ۵۷ دلار رسید


قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 1.08 درصد یعنی 61 سنت افزایش به 56 دلار و 96 سنت رسید. قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا هم برای تحویل در ماه مارس با 1.18 درصد یعنی 63 سنت رشد به 54 دلار و 18 سنت رسید.

 

 

قیمت جهانی نفت در ۹۹/۱۱/۱۳


قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 29 سنت معادل 0.53 درصد افزایش به 55 دلار و 33 سنت رسید. قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا برای تحویل در ماه مارس با 21 سنت معادل 0.40 درصد رشد به 52 دلار و 41 سنت رسید. قیمت هر دو شاخص نفتی در ماه ژانویه شاهد حدود 8 درصد رشد بود.

 

 

 

منبع خبر: جمع آوری توسط تیم متفکران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics