تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

با این روش گوشی دزدیده شده خود را به راحتی پیدا کنید

همراه با افزایش بسیار زیاد قیمت گوشی در ماه های اخیر، دزدیده شدن گوشی های همراه به یک معضل بسیار جدی تبدیل شده است. اما شما با انجام این راهکار می توانید گوشی دزدیده شده خود را پیدا کنید.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از سایت طلا:

همراه با افزایش بسیار زیاد قیمت گوشی در ماه های اخیر، دزدیده شدن گوشی های همراه به یک معضل بسیار جدی تبدیل شده است. اما شما با انجام این راهکار می توانید گوشی دزدیده شده خود را پیدا کنید.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

شرکت های مختلف سازنده گوشی های همراه امکانات امنیتی مختلفی را بر روی گوشی های همراه قرار می دهند که در نتیجه آن امنیت آن ها افزایش می یابد.

 

یکی از این امکانات برنامه find my device می باشد که به صورت پیش فرض بر روی گوشی های اندرویدی وجود دارد. همچنین گوشی های IOS نیز برنامه مشابهی با نام Find my iphone دارند.

 

این برنامه با استفاده از ابزار های مختلف موقعیت مکانی دقیق گوشی شما را پیدا کرده و در اختیار شما می گذارد.

 

شما می توانید با فعال کردن این برنامه بر روی گوشی خود و همگام سازی آن با اکانت گوگلتان همیشه از موقعیت گوشی خود باخبر شوید.

 

 

 

 

برای اینکار ابتدا به درون این برنامه رفته و اجزاه دهید که این اپلیکیشن به موقعیت مکانی شما دسترسی داشته باشد. سپس از دستورات این برنامه پیروی کرده و یادتان باشد که هیچگاه GPS خود را خاموش نکنید.

 

نگران شارژ باطری خود نیز نباشید. در نسخه های جدید اندروید جی پی اس شما تنها زمانی فعال می شود که یک برنامه به صورت مستقیم از آن استفاده کند. در غیر این صورت مکان یاب به حالت استند بای قرار می گیرد.

 

هنگامی که گوشی خود را گم کردید و یا از دستتان ربوده شد سریعا خود را به لپتاپ و یا هر گوشی یا رایانه دیگری رسانده و با وارد شدن به حساب کاربری خود روند حرکت گوشی تان را دنبال کنید.

 

بسیاری از مواقع دزد ها پس از ربودن گوشی وقتی برای خاموش کردن سریع آن را ندارند و با این روش شما می توانید آنها را دنبال کنید.

 

همچنین اگر گوشی شما روشن باشد می توانید که حالت زنگ آن را فعال کنید تا حتی اگر موبایلتان بر روی حالت سکوت قرار دارد زنگ بخورد.

 

 

منبع خبر: سایت طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics