تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
سشنبه تا سشنبه با خبرهای سرمایه گذاری

" سرمایه گذاری" و سایر اخبار مربوط به آن را در هفته ای که گذشت، دنبال کنید

سرمایه‌گذاری به معنی گذاشتن پول در چیزی با انتظار سود از آن است به عبارت دیگرسرمایه گذاری یعنی خرید یک دارایی یا هر چیز دیگری به این امید که در آینده قیمت آن افزایش خواهد یافت و یا درآمدی را ایجاد خواهد کرد. امروزه سواد مالی و سرمایه گذاری یکی از مهمترین مهارت هایی است که هر فردی در هر سن و سالی بایستی آنها را آموزش ببیند تا بتواند از سرمایه هایی که دارد بهترین استفاده را ببرد و بتواند آینده مالی خود را تامین کن

آئین افتتاح واحدهای تولیدی شهرک بزرگ صنعتی شیراز با سرمایه گذاری حدود ۱۱۰ میلیارد ریالی

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: آئین افتتاح واحدهای تولیدی در شهرک بزرگ صنعتی و مراسم کلنگ زنی طرح تولیدی سیانید سدیم در منطقه ویژه اقتصادی شیراز با حضور استاندار فارس، و مسئولین ذی ربط و جمعی از فعالان اقتصادی برگزار شد.


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

 

جریمه بدهکاران صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک بخشیده می‌شود

 

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک بیان کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام گرامی‌داشت انقلاب شکوهمند اسلامی اگر بدهکاران صندوق بتوانند اصل بدهی خود را تا پایان سال پرداخت کنند، جریمه آنان بخشیده شده و نرخ محاسبه بدهی همان ۱۴ درصد سالیانه خواهد بود.

 

 

پالایشگاه فرآوری گیاهان دارویی در شهرستان سنقر وکلیایی راه اندازی می شود

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: پالایشگاه فرآوری گیاهان دارویی با سرمایه‌گذاری ۸۵۰میلیارد ریال و اشتغال ۱۴۰ نفردر شهرستان سنقر و کلیایی راه اندازی می شود.

 

 

رتبه اول آذربایجان شرقی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در تولید و تبدیل مقاطع فولادی

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت های ایجاد شده بخش فولاد در منطقه، از رتبه اول استان در سرمایه گذاری بخش خصوصی در تولید و تبدیل مقاطع فولادی خبر داد .

 

 

سرمایه گذاری 11.6 میلیارد دلاری در بخش معدن و صنایع معدنی سال 92 تا پایان 99

 

مجموع سرمایه گذاری های ایمیدرو، شرکت های زیرمجموعه و تابعه (تحت راهبری) از سال 92 تا پایان سال جاری از 11.6 میلیارد دلار عبور می کند.

 

 

 

 

بهره برداری واحد قوطی سازی پارت سازان در شهرستان فریمان/ سرمایه گذاری بیش از ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای راه اندازی طرح

 

همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در خراسان رضوی، شرکت قوطی سازی پارت سازان در شهرستان فریمان به بهره برداری رسید.

 

 

فراهم شدن امتیازات ویژه برای شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های صادرات‌محور/ عدم دریافت جریمه از بدهکارانی که تا پایان سال بدهی خود را تسویه کنند/ صدور انواع ضمانت‌نامه پیمانکاری بدون ودیعه اول و 50 درصد تخفیف

 

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک از فراهم کردن امتیازات ویژه برای شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های صادرات‌محور برای بهره مندی از خدمات صندوق خبر داد.

 

 

افتتاح خط تولید چهار قطعه خودرو های سایپا با ۱۵۰ نفر اشتغال با حضور معاون وزیر صمت/ بیش از ۴ میلیون دلار صرفه جویی ارزی سالانه با داخلی سازی این قطعات

 

همزمان با ایام گرامیداشت دهه فجر خطوط تولید تمام اتوماتیک الکتروموتور ، قفل کابلی ، تیغه و بازویی برف پاک کن و قفل صندوق خودروهای سایپا با سرمایه گذاری بخش خصوصی با حضور معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو در شهرک صنعتی سپهر نظرآباد استان البرز به بهره‌برداری رسید

 

 

طرح انتقال آب خلیج فارس به خراسان رضوی هدیه ویژه دولت در دهه فجر به مشهد الرضا/ باید زیر پای سرمایه گذاران بخش خصوصی فرش قرمز پهن کنیم

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: نسل جوان ما در دوران جنگ با دستهای خالی با تمام توان از این سرزمین دفاع کردند و در جنگ اقتصادی امروز کسانی که مدافع کشورند فعالان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستند که باید زیر پای آنها فرش قرمز پهن کنیم و آنها را مورد حمایت جدی خود قرار دهیم.

 

 

صادرات کالاهای استان یزد به 90 کشور/ رتبه اول صدور معافیت های کمرگی استان یزد

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: دلایل متعددی از جمله تسریع در صدور مجوز، آمار بالای ثبت سفارش یزد را به بهشت سرمایه گذاری ایران تبدیل کرده است.

 

 

آغاز عملیات اجرایی طرح سوم کنسانتره سرب و روی فراشبند/ سرمایه گذاری ۱۴۰۰ میلیارد ریالی و اشتغالزایی ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم

 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس از آغاز عملیات اجرایی و آئین کلنگ زنی طرح سوم کنسانتره سرب و روی شرکت "معدنی و فرآوری سرمه" شهرستان فراشبند با حضور استاندار فارس خبر داد.

 

 

واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی ۱۱۲ درصد رشد کرد/ تکمیل و توسعه زیرساخت‌ها و توازن بخشی به سرمایه‌ گذاری در مناطق مختلف کشور دنبال می‌شود

 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از افزایش تقاضای سرمایه ‌گذاری در کشور خبر داد و گفت: در سال جاری واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی ۱۱۲ درصد رشد داشته است.

 

 

بهره برداری از سه واحد تولیدی صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال در شهرستان دامغان

 

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، سه واحد تولیدی صنعتی و معدنی در دامغان افتتاح شد.

 

 

افزایش 8.3 درصدی‌ صدور پروانه‌ های بهره برداری ‌صنعتی/ اشتغالزایی 97 هزار نفری ‌با‌ بهره ‌برداری ‌از 5 هزار واحد صنعتی در ۹ ماهه سال 99

 

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به افزایش تعداد پروانه های بهره برداری صادره در 9 ماهه سال 99 از افزایش رغبت به سرمایه‌گذاری در بخش مولد کشور خبر داد.

 

 

بهره‌برداری بیش از 340 طرح و 400 پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور در دهه فجر/ سرمایه ‌گذاری بالغ بر 286 هزار میلیارد ریالی

 

همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر، بیش از 340 طرح با سرمایه‌گذاری بالغ بر 278 هزار میلیارد ریال تا پایان سال جاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور به بهره‌ برداری ‌می‌رسد.

 

 

فجری دیگر در برابر تحریم ها/ قطار افتتاح های بزرگ صنعتی و معدنی در ایستگاه پنجم دهه فجر

 

در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در سخت ترین دوره تحریم ها و محدودیت موجود، 67 طرح بزرگ صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری بالغ بر 60 هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم برای بیش از 15 هزار نفر در سراسر کشور آماده بهره برداری شده است و به همین مناسبت و با همت وزارت صنعت، معدن و تجارت و در پنجمین روز دهه مبارک فجر 5 طرح بزرگ در استان زنجان و با دستور ویدئو کنفرانسی دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان افتتاح خواهند شد.

 

 

بهره برداری 67 طرح در دهه فجر امسال در سراسر کشور/ تامین مالی 375 واحد صنعتی و معدنی از بازار سرمایه در سال 99 و رشد 4 برابری میزان انتشار اوراق

 

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر ۶۷ طرح بزرگ صنعتی و معدنی در سراسر کشور با سرمایه گذاری بالغ بر 60 هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم برای 15 هزار و 573 نفر به بهره‌برداری می‌رسند.

 

 

 

 

منبع خبر: جمع آوری توسط تیم متفکران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics