تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
سشنبه تا سشنبه با خبرهای سرمایه گذاری

" سرمایه گذاری" و سایر اخبار مربوط به آن را در هفته ای که گذشت، دنبال کنید

سرمایه‌گذاری به معنی گذاشتن پول در چیزی با انتظار سود از آن است به عبارت دیگرسرمایه گذاری یعنی خرید یک دارایی یا هر چیز دیگری به این امید که در آینده قیمت آن افزایش خواهد یافت و یا درآمدی را ایجاد خواهد کرد. امروزه سواد مالی و سرمایه گذاری یکی از مهمترین مهارت هایی است که هر فردی در هر سن و سالی بایستی آنها را آموزش ببیند تا بتواند از سرمایه هایی که دارد بهترین استفاده را ببرد و بتواند آینده مالی خود را تامین کن


افزایش بیش از 89 درصدی حجم سرمایه‌گذاری خارجی بخش صمت در 10 ماهه سال 99/ تصویب 104 طرح صنعتی، معدنی و تجاری مصوب در هیات سرمایه گذاری خارجی


بر اساس آمار ارائه شده از سوی معاونت طرح و برنامه وزارت صمت، حجم سرمایه‌گذاری خارجی در بخش صمت در 10 ماهه امسال 89.4 درصد افزایش داشته است.


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

 

رشد تولید بیش از 20 درصدی بیش از 300 بنگاه بزرگ تولیدی در 10 ماهه امسال/ ترسیم مسیر توسعه کشور بر مبنای شرکت های بزرگ/ دعوت از شرکت های بزرگ برای سرمایه گذاری های جدید


معاون طرح و برنامه وزارت صمت در همایش رتبه بندی شرکت های برتر ایران (IMI100) اعلام کرد: در 10 ماهه امسال بیش از 300 بنگاه بزرگ تولیدی بیش از 20 درصد رشد تولید داشته اند.

 

 

«صندوق ضمانت» پناهگاهی برای«صنایع کوچک» در بحران کرونا/ اعمال تعویق در پرداخت اقساط و بخشش جرایم دیرکرد برای حمایت از بنگاه های تولیدی در روزهای سخت


عضو هیات مدیره صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: در یکسال گذشته، کسب و کارهای خرد و صنایع کوچک از بحران اقتصادی ناشی از بیماری همه گیر کرونا فشار زیاد تری را تحمل کرده‌اند و ما به عنوان تنها نهاد دولتی متولی صدور ضمانت نامه برای این دسته از صنایع، تا حد ممکن به کمک آنها شتافته و از طریق تعویق در پرداخت اقساط و بخشش جرایم دیرکرد پرداخت، از تعطیلی بسیاری از آن‌ها پیشگیری کرده ایم.

 

 

روند رو به رشد شاخص‌های صنعت و مقاوم سازی اقتصاد کشور/ تلاش مضاعف شرکت‌های شهرک‌های صنعتی در جذب بودجه شهرک سازی استان‌ها


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این‌که در حوزه صنعت اتفاقات خوبی افتاده و شاهد رشد صنعتی در کشور هستیم، گفت: تقاضا برای واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی کشور افزایش پیدا کرده و شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان‌ها هم باید فضا و زیرساخت‌های لازم را برای سرمایه گذاران فراهم کنند.

 

 

بهره برداری معدن و کارخانه دانه بندی منیزیت قلعه بید در شهرستان تفتان


معدن و کارخانه دانه بندی منیزیت قلعه بید با حضور صالحی نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) در شهرستان تفتان با سرمایه گذاری 200میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

 

 

 

صدور اولین پروانه بهره برداری دانش بنیان در اردبیل


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: صدور اولین پروانه بهره برداری دانش بنیان بنام شرکت امن گستر راسا مهر از واحدهای فناور و دانش بنیان مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در زمینه تولید چراغ های LED و هوشمند معابر با اشتغال زایی 15 نفر و سرمایه گذاری 14 میلیارد ریال توسط سازمان صمت اردبیل صادر گردید.

 

 

صدور انواع ضمانت‌نامه پیمانکاری بدون ودیعه اول و 50 درصد تخفیف در صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک


مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، بیان کرد: به مناسبت ایام گرامی‌داشت انقلاب شکوهمند اسلامی، صدور انواع ضمانت‌نامه پیمانکاری بدون ودیعه اول، با حداقل وثیقه و 50 درصد تخفیف در نرخ‌های کارمزد برای صنایع کوچک، از سوی صندوق در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

آغاز بهره برداری شهرک صنعتی 437 هکتاری شهید شهریاری زنجان/ نوسازی تأسیسات و امکانات زیربنایی شهرک‌های صنعتی با تصویب قانون مالیات بر ارزش افزوده در مجلس شورای اسلامی


معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از آغاز بهره برداری و واگذاری اراضی شهرک صنعتی 437 هکتاری شهید شهریاری زنجان خبر داد و گفت: این شهرک صنعتی بزرگ استان زنجان با تکمیل اجرای پروژه شبکه توزیع آب و برق، جدول گذاری و شبکه روشنایی، آماده واگذاری به سرمایه گذاران و صنعتگران است.

 

 

برگزاری نمایشگاه بین المللی و همایش بزرگ فرصت‌های سرمایه گذاری بخش معدن سیستان و بلوچستان


همایش بزرگ فرصت‌های سرمایه گذاری حوزه معدن و نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی، فرآوری معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته در زاهدان برگزار می‌شود.

 

 

23 طرح توسعه ای با راهبری ایمیدرو، آماده افتتاح است/ اشتغالزایی مستقیم طرح ها؛ 1053نفر به صورت مستقیم


رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: 23 طرح توسعه ای معدن و صنایع معدنی با سرمایه گذاری 355 میلیون و 90 هزار دلار در شمار طرح های آماده افتتاح قرار گرفت.

 

 

 

 

منبع خبر: جمع آوری توسط تیم متفکران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics