تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دانشگاهها در حوزه‌های استارتاپی الگو و استانداردهای جدید تعریف کنند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: حوزه‌های استارتاپی در دانشگاه‌های کشور شکل گرفته است، بنابراین لازم است دانشگاه‌های کشور در این زمینه نیز الگوها و استانداردهای جدید تعریف کنند.

به گزارش لحظه نگر حسمان،  به نقل از  ایسنا، حجت الاسلام مصطفی رستمی در بازدید از مرکز نوآوری دانشکده مهندسی برق و برج فناوری ابن سینا دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر توانسته به خوبی از ظرفیت های علمی خود استفاده کند، بنابراین جزو دانشگاه های بسیار خوب کشور در حوزه فنی و مهندسی است و همین امر موجب شده که این دانشگاه ارتباطات بسیار خوبی با صنایع و بخش های مختلف کشور داشته باشد.


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

وی افزود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر اولویت فعالیت های خود را توجه ویژه به حل مشکلات جامعه و صنعت قرارداده و در این مسیر نیز به موفقیت های بسیار خوبی دست یافته است.

 

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها عنوان کرد: ارتباط دانش با نیازهای جامعه و صنعت اتفاق مبارکی است که موجب مسئله محور شدن و کاربردی سازی دانش می شود.

 

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، حجت الاسلام رستمی در پایان بیان کرد: حوزه های استارتاپی در دانشگاه های کشور شکل گرفته است بنابراین لازم است دانشگاه های کشور در این زمینه نیز الگو و استانداردهای جدید را تعریف کنند.

 

 

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics