تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بیش از ۳ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان ماهانه به حساب هموطنان واریز می‌شود

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بیستم هر ماه در قالب یارانه نقدی به حساب هموطنان واریز می شود.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر محمد باقر نوبخت در حاشیه مراسم افتتاح یکهزار و ۸۶۰ واحد مسکن محرومان در استان لرستان در جمع اهالی دهستان مورانی اظهارداشت: امروز به نمایندگی از این طرحها به مناسبت ایام الله دهه فجر شاهد افتتاح مسکن محرومان لرستان در این روستای سیل زده هستیم.

 


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: سال گذشته در راستای جبران خسارات سیل و برای دلگرمی مردم آسیب دیده با حضور در استان لرستان و این دهستان متعهد شدیم از سوی نظام در کنار مردم باشیم و با آنها همدردی کنیم و امروز شاهد افتتاح واحدهای مسکونی هستیم که به نمایندگی در دهستان مورانی  کلنگ زنی شد.
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت:در راستای احداث ۲ هزار مسکن محرومان علاوه بر واحدهای تعمیری، سازمان برنامه و بودجه ، کمیته امداد وبنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدام و این مهم تحقق یافت.

 

 


وی از تحقق تعهد مسوولان در رابطه با احداث مسکن محرومان ابراز خرسندی کرد و افزود: پس از گذشت یک سال خوشبختانه در راستای ایجاد امید و نشاط در مردم قول های سال گذشته مسوولان در این رابطه در منطقه عملی شد.

 

 

دکتر نوبخت ، رفع مشکلات و مطالبات مردم را منوط به گشایش در مشکلات بزرگتر کشور دانست و  یادآورشد: تلاش می شود در راستای رفع بخشی از این مشکلات نرخ ارز کنترل و تورم مهار شود تا مردم زندگی راحت تری داشته باشند.

 


معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به تحریم های ظالمانه علیه کشور اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد: به یاری خداوند متعال راهی برای گشایش  مشکلات اقتصادی با تکیه بر توان داخلی ایجاد شود.

 

منبع خبر: مرکز اطلاع‌رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics