تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
سشنبه تا سشنبه با خبرهای سرمایه گذاری

"سرمایه گذاری" و سایر اخبار مربوط به آن را در هفته ی که گذشت، دنبال کنید

سرمایه‌گذاری به معنی گذاشتن پول در چیزی با انتظار سود از آن است به عبارت دیگرسرمایه گذاری یعنی خرید یک دارایی یا هر چیز دیگری به این امید که در آینده قیمت آن افزایش خواهد یافت و یا درآمدی را ایجاد خواهد کرد. امروزه سواد مالی و سرمایه گذاری یکی از مهمترین مهارت هایی است که هر فردی در هر سن و سالی بایستی آنها را آموزش ببیند تا بتواند از سرمایه هایی که دارد بهترین استفاده را ببرد و بتواند آینده مالی خود را تامین کند

رأی در خصوص درخواست ابطال مصوبه افزایش ضریب حقوق سال ۱۳۹۸ بازنشستگان کشوری و لشکری


معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با قیمت گذاری دستوری مخالفیم و اعتقاد داریم برای تنظیم بهینه بازار باید از ابزارهای دیگر استفاده شود تا جذابیت برای سرمایه گذاری های جدید در صنعت به وجود آید.


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

 

لزوم استفاده از ظرفیت سرمایه‌ بخش خصوصی در توسعه صنایع/ تاثیر مثبت حذف بروکراسی اداری در مدیریت اقتصاد کشور


وزیر صنعت معدن و تجارت با تاکید بر ضرورت توجه به شناسایی گلوگاه‌های سرمایه‌گذاری، استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را گامی موثر در توسعه صنایع دانست.

 

 

صدور 485 پروانه بهره برداری صنعتی در استان خراسان رضوی طی 11 ماهه سال 99


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طی 11 ماهه سال 99، در استان خراسان رضوی، 485 فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری 40 هزار و 681 میلیارد ریال صادر شده است.

 

 

بازگشت۲۰ واحد راکد صنعتی به چرخه تولید در چهارمحال و بختیاری


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: برای بازگشت این تعداد واحد تولیدی و صنعتی در استان به چرخه تولید هزار و ۲۵۲ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال سرمایه ثابت هزینه و ۳۰۲ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

 

 

افتتاح و بازدید از طرح توسعه واحد تولیدی نخ سیرنگ با سرمایه گذاری ۲۸۳۰ میلیارد ریال توسط وزیر صمت در شهرستان اشکذر/ گامی دیگر برای تامین مواد اولیه واحدهای بافندگی نساجی


وزیر صنعت، معدن و تجارت در اولین برنامه خود در سفر به استان یزد، طرح توسعه واحد تولیدی نخ سیرنگ را در شهرستان اشکذر مورد افتتاح قرار داد و از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

 

 

 

 

سفر ۲ روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان یزد/ افتتاح ۴ طرح صنعتی و معدنی با مجموع سرمایه‌گذاری ۱۹۰۸ میلیارد تومان و اشتغالزایی بالغ بر ۹۰۰ نفر


وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفری 2 روزه به استان یزد ۴ طرح صنعتی و معدنی را با میزان سرمایه گذاری یک هزار و ۹۰۸ میلیارد تومان و اشتغال بالغ بر ۹۰۰ نفر مورد افتتاح و  بهره برداری قرار خواهد داد.

 

 

بهره برداری از 4 طرح صنعتی، معدنی و تجاری در 3 استان کشور با فرمان ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور و با حضور وزیر صمت/ افزایش 14 درصدی ظرفیت گندله سازی با افتتاح دو طرح جدید/ ایجاد اشتغال برای 1360 نفر با سرمایه گذاری 8520 میلیارد تومان


به دستور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت 4 طرح صنعتی، معدنی و تجاری در تداوم افتتاح‌های دولت تدبیر و امید در استان‌های هرمزگان، کرمان و مازندران مورد بهره برداری قرار گرفت که با راه اندازی این طرح‌ها زمینه اشتغال برای یک هزار و 360 نفر فراهم شد.

 

 

بهره برداری از 4 طرح صنعتی و معدنی فردا پنج شنبه با دستور ویدیو کنفرانسی رئیس جمهور و با حضور وزیر صمت/ ایجاد اشتغال برای 1360 نفر با سرمایه گذاری 8520 میلیارد تومان


معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: 4 طرح صنعتی و معدنی در استان های هرمزگان، کرمان و مازندران فردا پنجشنبه با دستور ویدیوکنفرانسی رئیس جمهور و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح می‌شود.

 

 

وقتی بازارهای غیر مولد بسیار سودده اند، تولید روی خوش نمی بیند/ آمادگی برای تفویض اختیارات بیشتر به خانه های صنعت


معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تا وقتی بازارهای غیر مولد مثل ارز، سکه، طلا و ... سودهای بسیار بالا دارند، سرمایه گذاری مناسب و مورد نیاز در بخش تولید کشور شکل نمی گیرد.

 

 

 

 

منبع خبر: جمع آوری توسط تیم متفکران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics