تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
سشنبه تا سشنبه با خبرهای صادرات و واردات

"صادرات و واردات" و سایر اخبار مربوط به آن را در هفته ای که گذشت، دنبال کنید

صادرات یکی از مسیرها موفقیت در توسعه اقتصادی یک کشور در بازار جهانی می‌باشد. واردات نیزجهت تهیهٔ پاره‌ای از مواد و کالاهایی که تهیه و تولید آن برای کشور امکان‌پذیر نبوده یا از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نمی‌باشد در نظر گرفته می شود. از منظر سواد مالی در حوزه کسب و کار و سرمایه گذاری، اول باید بازارها و گزینه های بیشتری برای سرمایه گذاری شناخته شود تا اصول اولیه سرمایه گذاری، یعنی چیدن سبد متنوع و محدود کردن ریسک صورت گیرد

تجلیل از ۱۷صادرکننده برتر استان قم


در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی از 17 صادرکننده برتر که در سال ۹۸ نقش موثری در توسعه صادرات قم داشته اند، تجلیل شد.


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

 

تخصیص ارز برای واردات کالا در شش ماهه نخست سال آینده/ تولید 170 هزار تُن روغن خوراکی در ماه گذشته/ ترخیص چهار میلیون تُن کالا از بنادر ظرف 2 ماه گذشته


دبیر ستاد تنظیم بازار، از همکاری خوب بانک مرکزی و وزارت صمت جهت تخصیص ارز برای واردات کالا خبر داد و با اشاره به میزان تولیدات داخل و میزان واردات کالاهای اساسی به کشور، نسبت به بهبود وضعیت بازار داخلی ابراز امیدواری کرد.

 

 

بازدید وزیر صمت از مجموعه تولیدی و صنعتی یزد باف/ توسعه نساجی و‌ پوشاک با نگاه صادرات محور


وزیر صنعت، معدن و تجارت در آخرین برنامه از روز اول سفر خود به استان یزد، از مجموعه صنعتی و تولیدی یزدباف بازدید به عمل آورد.

 

 

باید ادبیات اقتصادی مطالبه ملی شود/ رفع چالش آب برای صنعت با اجرای پروژه انتقال آب خلیج فارس/ موفقیت ابلاغیه‌های ستاد اقتصادی دولت برای تسهیل صادرات و واردات


وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: اگر می‌خواهیم که اقتصادی سلطه ناپذیر( به تعبیر مقام معظم رهبری) داشته باشیم باید ادبیات اقتصادی مطالبه ملی شود.

 

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: اگر می‌خواهیم که اقتصادی سلطه ناپذیر( به تعبیر مقام معظم رهبری) داشته باشیم باید ادبیات اقتصادی مطالبه ملی شود.


معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: میزان صادرات غیرنفتی مشمول رفع تعهدات ارزی تا پایان شهریورماه سال جاری 65.7 میلیارد یورو برآورد شده که با احتساب حداکثر زمان ایفای تعهدات ارزی، میزان تعهدات ارزی صادرکنندگان تا پایان دی ‎ماه سال جاری 59.9 میلیارد یورو است.

 

 

 

منبع خبر: جمع آوری توسط تیم متفکران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics