تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
جمعه تا جمعه با خبرهای جهانی نفت

" قیمت جهانی نفت" و سایر اخبار مربوط به آن را در هفته ای که گذشت، دنبال کنید

طلای سیاه یا همان نفت خام یکی از کالاهای گران‌قیمت در جهان است و قیمت آن، اکوسیستم اقتصادی در هر سطحی، از میزان بودجه خانواده و درآمد شرکت‌ها گرفته تا تولید ناخالص داخلی کشورها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. قیمت نفت خود در واکنش به اخبار مختلف در رابطه با سیاست‌ کشورها و نوسانات بازارهای جهانی تغییر می‌کند. از سوی دیگر، افزایش و کاهش قیمت‌ نفت نیز مبادلات جهانی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. پس در سطحی از نظام اقتصادی باشیم دانستن قیمت نفت ضروی و موجب رشد و بهبود دانش و سواد مالی می شود.

قیمت جهانی نفت در ۹۹/۱۲/۰۸|برنت ۶۶ دلار و ۷۰ سنت شد


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


قیمت هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا امروز با 36 سنت معادل 0.6 درصد کاهش به 63 دلار و 17 سنت رسید و تمام افزایش قیمت های روز پنجشنبه را خنثی کرد. قیمت نفت برنت دریای شمال نیز برای تحویل در ماه آوریل امروز با 18 سنت معادل 0.3 درصد افت به 66 دلار و 70 سنت رسید. دیروز هم نفت برنت 16 سنت افت کرده بود.

 


قیمت جهانی نفت در ۹۹/۱۲/۰۷


قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز 37 سنت معادل 0.55 درصد افزایش به 67 دلار و 41 سنت رسید. قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا برای تحویل در ماه آوریل نیز امروز با 31 سنت معادل 0.49 درصد افزایش به 63 دلار و 53 سنت رسید.

 


قیمت جهانی نفت در ۹۹/۱۲/۰۶


قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 35 سنت معادل 0.54 درصد کاهش به 65 دلار و 2 سنت رسید. قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا برای تحویل در ماه آوریل نیز امروز با 60 سنت معادل 0.97 درصد کاهش به 61 دلار و 3 سنت رسید.

 


قیمت جهانی نفت در ۹۹/۱۲/۰۵|عبور قیمت نفت از ۶۶ دلار


با توجه به بازگشت آهسته تولید نفت آمریکا به شرایط معمول پس از یخبندان شدید در تگزاس، قیمت نفت از 66 دلار عبور کرد.

 

 

 


قیمت جهانی نفت در ۹۹/۱۲/۰۴


قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با69 سنت معادل 1.10 درصد رشد به 63 دلار و 60 سنت رسید. قیمت نفت برنت در هفته گذشته شاهد رشد حدودا یک درصدی بود. قیمت هر بشکه نفت خام آمریکا برای تحویل در ماه مارس نیز امروز با 51 سنت معادل 0.86 درصد رشد به 59 دلار و 75 سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدییت هفته گذشته 0.4 درصد افت کرده بود.

 


قیمت جهانی نفت در ۹۹/۱۲/۰۲


قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در پایان معاملات دیروز با یک دلار و 2 سنت معادل 1.6 درصد کاهش به 62 دلار و 91 سنت رسید. قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا نیز در پایان معاملات روز جمعه با یک دلار و 28 سنت معادل 2.1 درصد افت به 59 دلار و 24 سنت رسید. در این هفته نفت برنت حدود نیم درصد افزایش داشت در حالی که نفت خام آمریکا شاهد حدود 0.7 درصد کاهش بود.

 

 

 

منبع خبر: جمع آوری توسط تیم متفکران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics