تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان گفت:

قانون پایانه‌های فروشگاهی زمینه ساز ایجاد عدالت مالیاتی فراگیر

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان اعلام کرد: اجرایی شدن قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان در کنار همه منافع مادی که می تواند برای آحاد جامعه داشته باشد، زمینه ساز ایجاد یک نظم نوین در خصوص رصد فعالیت های اقتصادی خرد و کلان و متعاقب آن زمینه ساز ایجاد یک عدالت مالیاتی فراگیر در کشور می باشد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از رسانه مالیاتی ایران، محمد سلمانی، مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان در نشست مشترک با رئیس کل دادگستری استان ضمن تاکید برتکریم ارباب رجوع همراه با قانون مداری وخدمت رسانی مطلوب به مودیان اظهار داشت: حفظ حقوق فعالان اقتصادی و مطالبه حقوق دولت مهمترین وظیفه حسابرسان مالیاتی است که این مهم بر اساس تعامل ودرعین حال رعایت قانون انجام خواهد شد .

 


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 30 خدمت مالیاتی به صورت الکترونیکی به مودیان ارایه می شود، گفت: پروژه ابلاغ الکترونیک اوراق مالیاتی از تازه ترین اقدامات سازمان است که به منظور توسعه دولت الکترونیک و پیشبرد اهداف و برنامه های نظام مالیاتی در حوزه مکانیزاسیون فرایندها اجرایی شده است. سازمان در دسترس قرار گرفته، از این خدمت نوین بهره مند شده اند.

 

 


در ادامه این نشست ، یدا... موحد ، رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار داشت: اصل دریافت و پرداخت مالیات در عرف بین‌الملل یک اصل پذیرفته‌شده است ولی مهم این است که این دریافت و پرداخت همراه با عدالت باشد.

 


وی افزود : افراد اعم از حقیقی و حقوقی در قبال بسترها و امکاناتی که حکومت و دولت جهت انجام فعالیت‌هایشان برای آنها فراهم نموده، موظف‌اند مالیات خود را بپردازند و سازمان امور مالیاتی کشور نیز باید با رعایت قوانین و مقررات از حقوق دولت و مودیان مالیاتی حمایت کند.
رئیس کل دادگستری استان کرمان با قدردانی از کارکنان و مدیر کل امور مالیاتی استان ، تصریح کرد : انتظارات مردم از نظام مالیاتی باید در محدوده اختیارات این دستگاه اجرایی باشد.

 

منبع خبر: رسانه مالیاتی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics