تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
شنبه تا شنبه با خبرهای تسهیلات بانکی

" تسهیلات بانکی" و سایر اخبار مربوط به آن را در هفته ای که گذشت، دنبال کنید

تسهیلات بانکی به فعالیت های اعم از خرید خانه، خرید خودرو، تعمیر مسکن، خرید کالای ضروری، ازدواج، خرید تجهیزات، یا تسهیلاتی که بابت حوادث طبیعی و … تعلق می گیرد، اما در بعضی از بانک ها تسهیلات با اسامی متنوع برای افرادی با نیازهای خاص شکل گرفته است تا حامی استواری قدم هایشان برای آینده باشد. تسهیلات و اعتبارات در بعد ریسک و اعتبار، سواد مالی قرار می گیرند. نکته حایز اهمیت شناخت بدهی خوب و بدهی بد می باشد. بنابراین با یادگیری سواد مالی از تسهیلات بطوری استفاده خواهد شد تا در زمره بدهی خوب قرار گیرد

پرداخت ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات و تعهدات در استان مرکزی


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی گفت: بانک توسعه تعاون ۱۰هزارمیلیارد ریال تسهیلات و تعهدات در استان مرکزی پرداخت کرده است.

 


هدفگذاری برای عبور از اعطای۳۹۰۰میلیاردریال تسهیلات به صادرکنندگان


شعبه کرمان طی ده ماه اخیر بالغ بر ۳۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشتریان پرداخت کرده است، از هدف گذاری برای عبور از اعطای ۳۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به صادرکنندگان تا پایان سال خبر داد.

 


گزارش تسهیلات اعطایی بانک رفاه کارگران در ده ماهه نخست سال


گزارش تسهیلات اعطایی بانک رفاه در ده ماهه نخست سال در بخش های مختلف اقتصادی، بنگاه‌های کوچک و متوسط، ضمانتنامه های صادره ریالی، قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، اشتغالزایی و اشتغال اعلام شد.

 


پرداخت ۳۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون در خراسان جنوبی


مدیر عامل بانک توسعه تعاون از پرداخت ۳۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون در خراسان جنوبی خبر داد.

 


تخصیص ۲۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به صادرکنندگان استان یزد


بانک توسعه صادرات از مشتریان خود خواست در اسرع وقت با مراجعه به پورتال رسمی بانک اخرین نسخه همراه بانک توسعه صادرات را دریافت و نصب کنند.

 

 

 

 

اعطای بیش از دو هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع صادرات محور


بیش از دو هزار میلیارد ریال تسهیلات و بالغ بر ۳۸۷ میلیارد ریال ضمانتنامه ریالی تا پایان دی ماه سال جاری به مشتریان بانک توسعه صادرات در استان مرکزی اعطا شده است.

 


تاثیر عوامل خارج از بنگاه در معوق‌شدن تسهیلات


رییس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران گفت: عواملی خارج از مدیریت و قوانین و مقرراتی که محیط کسب و کار را ناامن می‌کنند، یکی از دلایل مهم معوق شدن تسهیلات بانکی است.

 


پرداخت ۱۷۸ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه غیرحضوری


بانک رفاه کارگران در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا و کاهش مراجعات حضوری مشتریان، ۱۷۸ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به صورت غیرحضوری به مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی پرداخت کرد.

 

 

 

 

منبع خبر: جمع آوری توسط تیم متفکران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics