تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
مدیر کل امور مالیاتی استان سمنان اعلام کرد:

هوشمند سازی مهمترین تحول نظام مالیاتی

مدیر کل امور مالیاتی استان سمنان گفت: هوشمند سازی مهمترین تحول نظام مالیاتی در کشور است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از رسانه مالیاتی ایران، انوری، مدیر کل امور مالیاتی استان سمنان در شورای اداری، مالیاتی و حقوقی اداره کل که با حضور تاجمیر ریاحی مدیرکل دفتر حقوقی و قراردادهای مالیاتی سازمان برگزار گردید; هوشمند سازی را مهمترین تحول نظام مالیاتی بر شمرد و عنوان کرد: استان سمنان یکی از استانهای پیشرو در امر هوشمند سازی نظام مالیاتی در کشور است .

 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

انوری عنوان کرد: اداره کل امور مالیاتی استان با توجه به ظرفیتهای بالقوه پرسنل به عنوان پشتیبانی سامانه یکپارچه مالیاتی انتخاب و بخشی از دیتا سنتر سازمان به این اداره منتقل گردید .

 


وی ادامه داد: دریافت معوقات مالیاتی بر اساس برنامه ریزی پیش بینی شده و اجرای عدالت مالیاتی یکی از اولویتهای اداره کل امور مالیاتی سمنان می باشد که کلیه پرسنل در سطح استان با جدیت و با استفاده از کلیه ظرفیتهای قانونی در جهت تحقق برنامه های راهبردی ابلاغ شده بر اساس برنامه زمانبندی اقدام می نمایند .

 


انوری با اشاره به تلاش در جهت بهبود و رفع نواقص، بر لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده های مالیاتی در کوتاهترین زمان ممکن تأکید کرد و ابراز امیدواری کرد ، با تلاش ،کوشش ، همگرایی و مدیریت پرسنل با تجربه و متخصص در این اداره کل شاهد تحقق درآمدهای مالیاتی در سطح استان خواهیم بود .

 


وی با اشاره به تشکیل کمیته ویژه تراکنشهای بانکی و برگزاری جلسات مدون در جهت رسیدگی به تراکنشهای بانکی مشکوک عنوان کرد: تاکنون 12 جلسه پیرامون موضوع مذکور تشکیل گردیده که بر این اساس در حال تکمیل بانکهای اطلاعاتی لازم در جهت پیشگیری از هرگونه فرار مالیاتی و شفاف سازی فعالیتهای اقتصادی هستیم.

 


مدیر کل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به وصول مالیات بر پایه عدالت و انصاف، بر لزوم توسعه ظرفیتها و پایه های مالیاتی ، شناسایی مودیان جدید ، مبارزه با فرار مالیاتی ، واحد یابی های موثر ومبارزه جدی و مقابله با سوء استفاده از کارتهای بازرگانی تاکید کرد .

 


انوری ،ضمن تشکر و قدردانی از کلیه پرسنل اداره کل به جهت تحقق اهداف سازمان امورمالیاتی اظهارداشت: پرسنل خدوم و زحمتکش اداره کل امور مالیاتی استان همواره در جهت تحقق اهداف سازمان امورمالیاتی گام برداشته و ضمن رعایت انصاف و عدالت مالیاتی در جهت وصول حقوق حقه دولت تلاش می کنند.

 

منبع خبر: رسانه مالیاتی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics