تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
یکشنبه تا یکشنبه با خبرهای مسکن

" قیمت مسکن" و سایر اخبار مربوط به آن را در هفته ای که گذشت، دنبال کنید

سرمایه گذاری در مسکن و زمین یک سرمایه گذاری واقعی است که هدف آن تولید کالا و خدمات با هدف افزایش ثروت است. ورود به بازار مسکن و سرمایه گذاری در این بازار در نظر عموم یکی از راهکارهای پر سود و افزایش درآمد است، اما اگر کمی با دقت به این مسئله نگاه کنیم متوجه می شویم که همانقدر که بازار مسکن می تواند منجر به افزایش درآمد باشد و یک سرمایه گذاری خوب تلقی شود، به همان اندازه نیز می تواند ریسک بالایی برای سرمایه شخص داشته باشد! جهت ورد به این بازار قیمتها را به طور مداوم رصد کنید.

بزرگ‌ترین خانه‌های تهران چند؟ / معامله آپارتمان ۷۶میلیاردی در محمودیه!


تعداد آپارتمان‌های متراژ پایین روز به روز در حال افزایش است که یکی از دلایل آن به افزایش قیمت مسکن بازمی‌گردد؛ با این وجود همچنان واحدهای متراژ بالا خریداران خود را دارد و از 2000معامله انجام‌شده در یک ماه اخیر حدود 200معامله برای واحدهایی بوده که متراژی بالای 200متر داشته است.

 

 

 


با دو میلیارد تومان کجای تهران می‌توان خانه خرید؟


برای خرید مسکن با بودجه 2میلیارد تومانی، باید به متغیرهای زیادی توجه داشت؛ قیمت مسکن در هر یک از مناطق و محله‌های تهران متفاوت بوده و این تفاوت قیمت از شمال تا جنوب گاهی به ده برابر و یا حتی بیشتر نیز می‌رسد؛ با این بودجه امکان خرید واحدی 50متری که هر متر آن 40میلیون تومان باشد وجود دارد و در عین حال می‌توان واحدی 100متری با قیمت 20میلیون تومان در هر متر مربع خریداری کرد و این امر حاکی از آن است که در تعیین قیمت مسکن عوامل زیادی دخیل است.

 

 

 


آپارتمان‌های ۷۰متری یک ساله تهران چند؟


در یک ماه اخیر حدود 2هزار معامله در تهران انجام شده است و از این تعداد، بیش از 500معامله (یک چهارم معاملات) مربوط به آپارتمان‌هایی در متراژ 65 تا 75متر بود؛ از این 500معامله نیز حدود 100معامله (یک پنجم معاملات) برای واحدهایی با سن یک سال انجام شد و این امر نشان از آن است که خانه‌هایی که متراژی حدودا 70متری دارند، مورد توجه افراد زیادی برای سکونت قرار دارد و بسیاری از افراد که قصد خرید و یا اجاره واحد مسکونی دارند، آپارتمان‌هایی با این متراژ را انتخاب می‌کنند.

 

 

 

 

قیمت مسکن در قلب تهران


منطقه6 از مناطق مرکزی تهران است که به نام قلب تهران شهرت دارد؛ قیمت مسکن در این منطقه تقریبا بالا بوده و قیمت تعداد زیادی از خانه‌های این منطقه از متوسط قیمت مسکن در تهران بالاتر است. این منطقه دسترسی بسیار مناسبی به سایر نقاط تهران داشته و از مترو و بی‌آرتی و ... نیز برخوردار است و این امر نیز تاثیر بسزایی در قیمت بالای مسکن در این منطقه دارد.

 

 

 

 

منبع خبر: جمع آوری توسط تیم متفکران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics