تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
سشنبه تا سشنبه با خبرهای سرمایه گذاری

"سرمایه گذاری" و سایر اخبار مربوط به آن را در هفته ای که گذشت، دنبال کنید

سرمایه‌گذاری به معنی گذاشتن پول در چیزی با انتظار سود از آن است به عبارت دیگرسرمایه گذاری یعنی خرید یک دارایی یا هر چیز دیگری به این امید که در آینده قیمت آن افزایش خواهد یافت و یا درآمدی را ایجاد خواهد کرد. امروزه سواد مالی و سرمایه گذاری یکی از مهمترین مهارت هایی است که هر فردی در هر سن و سالی بایستی آنها را آموزش ببیند تا بتواند از سرمایه هایی که دارد بهترین استفاده را ببرد و بتواند آینده مالی خود را تامین کند

لزوم تقویت تشکل‌ها و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در پیشبرد اهداف اقتصادی/ نیازمند آموزش برای سرمایه گذاران جدید هستیم


معاون طرح و برنامه وزارت صمت با تاکید بر استفاده از ظرفیت تشکل‌ها و بخش خصوصی در پیشبرد اهداف اقتصادی و لزوم انتقال برخی از مسئولیت‌ها به بخش خصوصی گفت: گام دوم تفویض اختیارات به خانه های صنعت و معدن اجرایی خواهد شد.


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 


اشتغالزایی 200 نفری با فعالیت معادن فلورین طبس در خراسان جنوبی


معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: معادن فلورین (1) و (۲) شرکت معدنی فلوراسپار و شرکت توسعه سرمایه گذاری نور در شهرستان طبس توانسته زمینه اشتغال حدود 200 نفر را به صورت مستقیم فراهم نماید.

 


افتتاح طرح توسعه فولادسازی شرکت آریان فولاد بوئین زهرا توسط وزیر صمت/ ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ نفر با سرمایه‌گذاری ۴ میلیون دلاری و ۳۰۰ میلیارد ریالی


وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان سفر به استان قزوین طرح توسعه فولاد سازی شرکت آریان فولاد در بویین زهرا مورد افتتاح و بهره برداری قرار داد.

 


آغاز عملیات اجرایی شرکت بهداشتی دکتر عبیدی در شهرک صنعتی کاسپین توسط وزیر صمت/ اشتغالزایی ۳۱۰ نفر با سرمایه‌گذاری ۱۷۰۰ میلیارد ریال


وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر به استان قزوین، عملیات اجرایی ساخت شرکت بهداشتی دکتر عبیدی در شهرک صنعتی کاسپین (شهرستان آبیک) را آغاز کرد.

 

 

 


ورود معادن به بازار سرمایه برای سرمایه گذاران جذاب خواهد بود/ تشکیل شرکت سهامی عام پروژه معدنی دنبال می شود


معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به تعاملات خوب صورت گرفته با سازمان بورس اوراق بهادار، امکان ورود معادن به بازار سرمایه در قالب شرکتهای سهامی عام پروژه و یا صندوقهای جسورانه اکتشاف و بهره برداری فراهم شده است.

 


طرح تاپ برای ارج نهادن به سرمایه انسانی دانشگاهی است/ جوانان ما با حداقل رفاه و ابزار کار حاضرند به کشور خدمت کنند


معاون، آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت در هجدهمین همایش ملی تعالی سازمانی، افزود: جوانان ما عاشق غرب نیستند و با حداقلی از رفاه و ابزار کار حاضرند به کشور خدمت کنند.

 

 

 

منبع خبر: جمع آوری توسط تیم متفکران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics